ارزان ترین خودروی داخلی چند؟

لست سکند

ثبات قیمت‌ها در بازار دوامی نداشت و قیمت پراید بیش از همه محصولات متقاضیان را شوکه کرد تا جایی که ارزان ترین خودروی داخلی متعلق به سایپا با قیمتی معادل 218 میلیون تومان به فروش می‌رسد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ خودرو، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس به نقل از اقتصادآنلاین، قیمت محصولات سایپا و ایران‌خودرو به صورت میانگین با افزایش قیمتی حدود 5 میلیون تومان مواجه بوده‌اند که میزان افزایش قیمت پراید از تمامی خودروها شوکه‌کننده‌تر بود.

افزایش قیمت‌ها در بازار خودرو بیش از پیش خریداران را دلسرد کرده است. رکوردزنی قیمت خودروها بسیار عجیب شده تا جایی که پراید 151 پلاس با افزایش قیمت 25 میلیون تومان، پژو 206 تیپ 2 با افزایش قیمت 32 میلیون تومان، پژو پارس ال ایکس با افزایش قیمت 40 میلیون تومان و کوییک دنده‌ای آر با افزایش قیمت  38 میلیون تومان در بازار مواجه بوده‌اند.

با بررسی عجیب‌ترین رکورد قیمت خودرو در بازار در ادامه قیمت محصولات ایران‌خودرو و سایپا مرور می‌شود.

راز آسمان پایتخت

قیمت محصولات ایران خودرو در بازار امروز

امروز در بازار خودرو پژو 206 تیپ 2 با قیمت 350 میلیون تومان و پژو 206 تیپ 5 با قیمت 412 میلیون تومان عرضه می‌شوند. سمند ای اف 7 طی یک روز 9 میلیون تومان افزایش قیمت داشته و اکنون با قیمت 384 میلیون تومان معامله می‌شود.

خرید و فروش تارا دنده‌ای نیز با قیمتی حدود 518 میلیون تومان صورت می‌گیرد که این قیمت نشانگر 3 میلیون تومان افزایش قیمت این خودرو نسبت به روز گذشته است.

دنا اتوماتیک توربوپلاس 5 میلیون تومان افزایش قیمت نسبت به روز گذشته داشته و رانا پانوراما نیز نسبت به دیروز 6 میلیون تومان گران‌تر شده که به ترتیب با قیمتی حدود 605 میلیون تومان و 398 میلیون تومان عرضه می‌شوند.

محصولات سایپا چه قیمتی دارند؟

پراید 111 و پراید 131 با افزایش 4 میلیون تومان نسبت به روز گذشته به ترتیب 218 میلیون تومان و 204 میلیون تومان شدند.

تیبا صندوق‌دار اس ایکس بنزینی نیز با قیمتی حدود 221 میلیون تومان معامله می‌شود که نشانگر 12 میلیون تومان افزایش قیمت نسبت به یک هفته گذشته است.

امروز خریداران ساینا اس در بازار خوردو 238 میلیون تومان پرداخته‌اند که این قیمت هیچ تغییری نسبت به روز گذشته نداشته است.

انتهای پیام

مرتبط با : ایران خودروسایپا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز