ارزان ترین تلویزیون های ال ای دی اسنوا و سونی در بازار

لست سکند

ارزان ترین تلویزیون ال ای دی اسنوا در حال حاضر حدود 3 میلیون و 200 هزار تا 3 میلیون و 790 هزار تومان در بازار قیمت دارد.

به گزارش کاماپرس، بازار لوازم خانگی از ابتدای سال جاری و با افزایش نرخ دلار به شدت با گرانی همراه بود، تا جایی که قدرت خرید مردم کاهش یافت و موجب رونق گرفتن بازار لوازم خانگی دست دوم شد.

تلویزیون یکی از انواع لوازم خانگی است که افزایش قیمت چند برابری را تجربه کرد و همزمان با تحریم های جدید شاهد خروج برندهای کره ای از کشور و در نتیجه گرانی سایر برندها شد.

در این مدت برندهای داخلی نیز بهتر و بیشتر خود را نشان دادند تا جای خالی برندهای کره ای در بازار را پر کنند، اما نکته اینجاست که برخلاف انتظار مشتری ها، برندهای داخلی نیز قیمت شان گران بود.

برای مثال در حال حاضر تلویزیون ال ای دی 32 اینچ اسنوا 3 میلیون و 200 تا 3 میلیون و 790 هزارتومان به عنوان ارزان ترین تلویزیون در بازار است.

راز آسمان پایتخت

قیمت سایر انواع تلویزیون

برخلاف ماه‌های گذشته و برعکس فصل تابستان که قیمت محصولات صوتی و تصویری افزایش قیمت‌ شدید داشت، اکنون بازار این‌گونه محصولات در رکود به سر می برد و قیمت‌ها تقریبا تثبیت شده است.

تلویزیون ال ای دی سونی 50 اینچ مدل  Sony KDL-50W660F در بازار حدود 10 تا 15 میلیون تومان قیمت دارد، همچنین تلویزیون ال ای دی سونی 50 اینچ مدل SONY LED 4K Smart TV X8500G  بین 20 تا 25 میلیون تومان قیمت دارد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

در سایر برندهای تلویزیون نیز وضعیت قیمت ها با کمی اختلاف به همین شکل است، به طور مثال تلویزیون دوو مدل 50 K5400U به قیمت 9 میلیون و نیم تا 12 میلیون و 300 هزارتومان خرید و فروش می شود.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم بازار لوازم خانگی، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

 

 

 

مرتبط با : اسنواسونی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز