ارزان ترین تلفن رومیزی برای اداره های کوچک

تلفن رومیزی-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

برای خرید تلفن رومیزی حداقل در حدود 500 هزار تومان را باید در نظر داشت. در اداره‌های کوچک تلفن رومیزی ساده می‌تواند به سادگی کارآمدی خود را نشان دهد و از این جهت گزینه‌ای کافی به نظر می‌رسد. اغلب این تلفن‌ها امکان شماره گیری سریع را داشته و با صفحه نمایشی که دارند برخی از اطلاعات تماس را نمایش می‌دهند.

کاماپرس در این گزارش ارزان‌ترین تلفن‌های رومیزی برای اداره‌های کوچک را با جست و جو در سایت‌های اینترنتی معرفی می‌کند.

تلفن رومیزی اهو با مدل 092CID

این تلفن رومیزی با وزن 450 گرمی عرضه شده و قیمت آن در زمان تهیه این گزارش 510 هزار تومان است. این محصول که صفحه نمایش با روز و ماه و سال داشته و مدت زمان مکالمه را هم نشان می‌دهد، قابلیت اتصال به دیوار را داشته و دارای آیفون دو طرفه است. این تلفن رومیزی کلید انتظار تماس داشته و قابلیت دسترسی به شماره را فراهم می‌کند. ابعاد این تلفن 20.5 در 3.5 در 5 سانتی متر بوده و ابعاد پایه آن 21 در 16 در 7 سانتی متر در نظر گرفته می‌شود. این تلفن رومیزی 8 کلید جدا برای شماره گیری سریع نیز دارد.

تلفن رومیزی اهو با مدل 092CID-کاماپرس

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

تلفن رومیزی تکنیکال با مدل TEC1072S

تلفن رومیزی دیگری که با قیمت کمتر می‌توان تهیه کرد با هزینه 785 هزار تومان قابل خریداری است. این تلفن 700 گرم وزن داشته و ابعاد آن 22 در 10 در 24 سانتی متر در نظر گرفته می‌شود. این محصول که با بلند گو عرضه شده قابلیت Caller ID داشته و امکان میوت کردن آن نیز وجود دارد. صدای این تلفن می‌تواند بلند باشد که از این جهت برای اداره‌های پر سر و صدا مناسب است.

تلفن رومیزی تکنیکال با مدل TEC1072S-کاماپرس

تلفن رومیزی آلتکال با مدل T56

این تلفن رومیزی با وزن 536 گرمی عرضه شده و با قیمت 849 هزار تومان به فروش می‌رسد. این محصول بدون نیاز به باتری با امکان استفاده از شماره گیری سریع ارائه شده و قابلیت نمایش 10 شماره آخر ورودی و 5 شماره خروجی را دارد. علاوه بر آن، این محصول قابلیت تنظیم بلندی صدای اسپیکر در 3 حالت را داشته و دکمه میوت آن نیز فعال است.

تلفن رومیزی آلتکال با مدل T56-کاماپرس

 

تلفن رومیزی با مدل 921 سی اف ال

این تلفن رومیزی با دو سیستم DTMF و FSK سازگار بوده و با قیمت 1 میلیون و 40 هزار تومان فروخته می‌شود. این محصول که شماره انداز گویا نیز دارد، با منشی تلفن یک طرفه به زبان‌های فارسی، عربی و انگلیسی ارائه شده و در آن برنامه تماس کودک و قابلیت جلوگیری از شماره گیری همزمان وجود دارد. این تلفن علاوه بر کاربردی که در اداره دارد برای خانه‌های کوچک نیز جذاب و کارآمد است.

تلفن رومیزی با مدل 921 سی اف ال-کاماپرس

تلفن رومیزی T76 از آلکاتل

این محصول با وزن 98 گرمی ارائه شده و قیمت آن 1 میلیون و 49 هزار تومان است. صفحه نمایش این تلفن با کنتراست بالایی عرضه شده و در آن نیازی به باتری نیست. ابعاد این تلفن 164 در 29 در 48 سانتی متر در نظر گرفته شده و ابعاد پایه آن نیز 77 در 86 در 107 سانتی متر است. این محصول امکان شماره گیری سریع تا 8 شماره را فراهم کرده و صدای اسپیکر آن در سه حالت قابلیت تنظیم دارد.

تلفن رومیزی T76 از آلکاتل-کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : 19 کالاتکنولایفدیجی کالامقداد آی تی
دادپویان
ایده سبز
اوج آرام
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز