ارزان ترین اجاق گاز در بازار چند؟

لست سکند

بررسی قیمت ها در بازار لوازم خانگی حکایت از آن دارد که ارزان ترین اجاق گاز موجود در بازار 679 هزار تومان فروخته می شود.

به گزارش کاماپرس، در ماه های اخیر قیمت‌ انواع لوازم خانگی روند صعودی داشته و بیش از 30 درصد رشد کرده است و همین موضوع، بازار خرید و فروش لوازم خانگی را در رکود فرو برده است.
تولیدکنندگان داخلی عدم اختصاص ارز را مهم‌ترین دلیل افزایش قیمت‌ها می‌دانند و می‌گویند وقتی ارزی به تولیدکنندگان تعلق نمی‌گیرد به طور حتم قیمت تمام شده کالا افزایش یافته و ما مجبور به افزایش قیمت کالا هستیم، از سوی دیگر قیمت لوازم خانگی خارجی هم به دلیل افزایش نرخ ارز و مشکلات موجود در واردات بالارفته است.

679 هزار تومان، قیمت ارزان ترین اجاق گاز بازار

قمیت ارزان ترین اجاق گاز موجود در بازار، اجاق گاز صفحه ای ارج خزر با قیمت679 هزار تومان است، اجاق گاز بعدی که در زمره ارزانترین های بازار قرار می گیرد، اجاق گاز صفحه ای رومگا است که 700 هزار تومان فروخته می شود.
اجاق گاز بعدی، اجاق گاز رومیزی 5 شعله مستر هوم مدل E01 شیشه ای است که 880 هزار تومان در اختیار مشتری قرار می گیرد؛ دیگر اجاق گاز ارزان قیمت بازار، اجاق گاز صفحه ای یانان است که 890 هزار تومان به فروش می رسد.

ماشین لباسشویی

راز آسمان پایتخت

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، قیمت یکی از ارزانترین ماشین لباسشویی های بازار، ماشین لباسشویی دوقلوی پاکشوما (9.6 کیلویی) PWT-9654 AJ است که یک میلیون و 935 هزار تومان فروخته می شود.
ماشین لباسشویی بعدی، کرال ظرفیت 15.5 کیلوگرم است که یک میلیون و 947 هزار تومان در اختیار مشتری قرار می گیرد، دیگر ماشین لباسشویی ارزان قیمت موجود در بازار لوازم خانگی، ماشین لباسشویی دو قلو کروپ 8.5 کیلویی مدل CWT-8544B است که قیمت آن یک میلیون و 961 هزار تومان است.
ماشین لباسشویی5 کیلوگرمی اکونومی اسنوا مدل SWD-151 هم 6 میلیون و 690 هزار تومان فروخته می شود.

مطالب مرتبط را بخوانید:

 

انتهای پیام

مرتبط با : اسنواپاکشوما
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز