ارزان ترین اتو مو های موجود در بازار + قیمت

تورهای مسافرتی لحظه آخر

اتو مو یکی از وسیله‌های کاربردی برای آرایش مو است که به کمک آن می‌توان موها را صاف کرد. اگر اتو مو پرقدرت باشد، علاوه بر صافی، می‌توان موها را فر کرد و به حالت مد نظر در آورد. عومل متعددی مانند جنس و شکل صحفه اتو، درجه حرارت و طول سیم در تعیین قیمت اتو مو تاثیر دارند. به دلیل افزایش قیمت اتو مو افراد به دنبال ارزان‌ترین مدل‌های موجود در بازار می‌گردند.

کاماپرس در ادامه به معرفی پنج مدل از ارزان‌ترین اتو موهای موجود در بازار می‌پردازد:

اتو مو مدل  gv118

این اتو مو مسافرتی و کوچک دارای حداکثر دما 180 درجه است و قابلیت حالت دادن به موها را دارد. صفحات این محصول از جنس آلومنیوم است و به راحتی موها را صاف می‌کند. این اتو برای گرم شدن به 30 ثانیه زمان نیاز دارد. کابل یک متری این محصول امکان استفاده راحت از آن بدون نیاز به تغییر پریز را فراهم می‌کند. دما این اتو در بازه 160 تا 180 درجه سانتی‎‌گراد تنظیم می‌شود. ای دستگاه به قیمت 62 هزار تومان به فروش می‌رسد.

اتو مو کیمی مدل KM _ 2113

این اتو مو دارای صفحات سرایمیکی پهن است که در طی 30 ثانیه کاملا داغ و آماده استفاده می‌شود. تکنولوژی نانو سیلور استفاده شده در این دستگاه از آسیب زدن به موها جلوگیری می‌کند.قابلیت کنترل دما امکان تنظیم آن با توحه به جنس و نوع مو را فراهم می‌کند. عرض صفحات این اتو 40 میلی‌متر است و برای موهای بلند و متوسط نیز کاربرد دارد. سیم این اتو 1.8 متر طول دارد و امکان استفاده راحت بدون نیاز به تغییر پریز را فراهم می‌کند. این محصول به قیمت 349 هزار تومان به فروش می‌رسد.

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید: 

اتو مو باراباس نانو مدل ST3311

اتو مو باراباس دارای تکنولوژی پی تی سی ایت و با افزایش دما میزان عبور جریان الکتریسیته را کاهش می‌دهد و از داغ شدن بیش از حد صفحات اتو جلوگیری می‌کند. این اتو مخصوص افرادی است که موهای نازک و حساسی دارند. صفحهات این دستگاه از جنس سرامیکی است باعث توزیع گرما به طور یکنواخت می‌شود. دما این اتو قابلیت تنظیم دما بین 100 تا 230 درجه سانتی گراد را دارد و به کاربران امکان تنظیم دما دلخواه‌ را می‌دهد.این اتو دارای قفل امنیتی است در صورت استفاده از آن خطر سوختگی اشیا اطراف اتو کاهش می‌یابد. این محصول به قیمت 615 هزار تومان به فروش می‌رسد.

اتو مو بابیلیس پرو مدل 3388

این اتو قابلیت تنظیم دما تا 210 سانتی‌گراد را دارد و در طی 30 ثانیه به خوبی گرم می‌شود. دکمه پاور این اتو طوری طراحی شده است که برای روشن شدن باید سه ثانیه نگه داشته شود. این محصول دارای نمایشگر ال ای دی است و دما را می‌توان در پنج حالت مختلف تنظیم کرد. این اتو به قیمت یک میلیون و 130 هزار تومان به فروش می‌رسد.

اتو مو کنورث مدل kw313 به همراه فر کننده مو

اتو مو کنورث به همراه یک سری بابلیس جداگانه برای فر کردن مو عرضه می‌شود. این دو محصول در بازه دما 580 تا 1080 درجه فارنهایت کار می‌کنند و در طی 30 ثانیه گرم می‌شوند. صفحاتی آلومینیومی این دستگاه دارای روکش سرامیکی هستند و از آسیب زدن و سوختن مو جلوگیری می‌کنند. نمایشگر ال ای دی این محصول باعث می‌شود که از دما آن آگاه شوید و قابلیت خاموشی خودکار بعد از 60 دقیقه ایمنی این اتو را تضمین می‌کند. این اتو قابلیت استفاده برای کارهای تخصصی و سالنی را دارد و به قیمت یک میلیون 399 هزار تومان به فروش می‌رسد.

انتهای پیام

لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز