ارزان ترین آپارتمان های 1 تا 2 میلیارد تومانی در تهران

لست سکند

اگر برای خرید یا جابجایی آپارتمان خود در تهران در حال بررسی قیمت ها در بازار هستید، و قدرت خرید شما بین 1 تا 2 میلیارد تومان است، ارزان ترین آپارتمان ها در این محدوده قیمت را می توانید تقریبا در تمام تهران به جز مناطق شمال شهر پیدا کنید.

به گزارش کاماپرس، تا 3 سال پیش با قدرت خرید و بودجه 1 تا 2 میلیارد تومانی می شد در مناطق شمالی تهران هم آپارتمان های متراژ پایین بالای 10 – 15 سال ساخت خرید اما اکنون با این پول فقط باید به خرید آپارتمان در مناطق متمایل به جنوب شهر – مرکز و شرق و غرب متمایل به جنوب – رضایت داد.

دنیای اقتصاد در گزارشی به بررسی قیمت ها در بازار مسکن پرداخته و نوشته است؛ فایل‌های مورد بررسی برخی از ملک‌های پیشنهادی حاکی از آن است که به طور کلی املاک با قیمت‌های دو میلیارد تومان و کمتر از آن در مناطق شرقی بیشتر به چشم می‌خورد. ضمن اینکه نرخ‌های پیشنهادی در محدوده یک میلیارد تومان نیز در محلاتی از مناطق مرکزی، شرقی و غربی یافت می‌شود.

زیر 1 میلیارد تومانی های بازار مسکن ؛ کوچک متراژ و میانسال

به علاوه حتی از سوی برخی فروشندگان واحدهای کوچک متراژ یا واحدهای مسکونی میانسال نرخ‌های کمتر از یک میلیارد تومان هم پیشنهاد شده است. بر این اساس در بین فایل‌های فروش مناطق شرقی قیمت‌هایی در محدوده یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان تا ۲ میلیارد تومان (به نسبت موقعیت جغرافیایی آنها) دیده می‌شود. در مناطق غربی نیز قیمت‌هایی در محدوده یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان نیز توسط برخی فروشندگان پیشنهاد شده است.  در مناطق مرکزی هم قیمت‌هایی در محدوده ۷۰۰ میلیون تومان تا یک میلیارد تومان نیز به بنگاه‌های معاملات ملکی معرفی شده است.

راز آسمان پایتخت

خبرهای مهم بازار مسکن را بخوانید:

در ادامه قیمت املاک تا 2 میلیارد تومان را در جدول زیر مشاهده می کنید.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم بازار مسکن، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز