ارزان ترین آپارتمان زیر ۲۰ سال ساخت در تهران چند؟

لست سکند

با افزایش قیمت مسکن در تهران در حال حاضر  قیمت خرید یک آپارتمان زیر 20 سال بالای 1 میلیارد تومان است، اما با این حال ارزان ترین آپارتمان در این رنج سنی چقدر قیمت دارد؟

به گزارش کاماپرس، آپارتمان های با عمر ساخت بین 10 تا 20 سال ساخت در تهران طرفداران زیادی دارد، چون هم قیمت شان مناسب تر است هم اینکه شامل وام مسکن هم می شوند. ارزان ترین قیمت آپارتمان در این رنج سنی در میدان شهدا پیدا می شود و متوسط قیمت هر متر آن مبلغی در حدود 13 میلیون تومان است.

در سال های اخیر قیمت آپارتمان با شیب تندی و  همزمان با آزادسازی یارانه ها بالا رفت، تا جایی که جمعیت قابل توجهی از جمعیت شهر تهران را مجبور به ترک شهر تهران و زندگی در حاشیه شهر کرد.

ساختمان های با متراژ زیر 100 متر و با عمری بین 10 تا 20 سال بیشترین متقاضی را در میان فایل آپارتمان های تهران دارند. در حال حاضر آپارتمان با 16 سال ساخت در میدان شهدا متری 13 میلیون تومان معامله می شود، این ارزان ترین فایل ساختمان زیر 20 سال در تهران است.

به گزارش دنیای اقتصاد قیمت های متوسط آپارتمان های با طول عمر 10 تا 20 سال در تهران  از متری 13 میلیون تا 55 میلیون تومان است.

راز آسمان پایتخت

متوسط قیمت ارزان ترین آپارتمان با این رنج سنی در میدان شهدا متری 13 میلیون تومان است.

گران ترین آپارتمان زیر 20 سال ساخت در تهران چند ؟

خیابان دولت در شریعتی شمال هم آپارتمان های زیر 20 سال عمرش حدود متری 55 میلیون تومان معامله می شود،این منطقه بالاترین قیمت را در این رنج سنی  و متراژ های زیر 100 متر دارد.

مشاوران املاک در مناطق مختلف شهر تهران عنوان می‌کنند: باتوجه به تمایل زیاد متقاضیان موجود در بازار برای خرید آپارتمان‌های ۱۰ تا ۲۰ سال ساخت، تعداد این فایل‌ها طی یکی دو هفته اخیر به‌طور نسبی کاهش پیدا کرده است.

در حال حاضر و با توجه به کاهش قیمت ارز، تعداد فایل های فروش آپارتمان بیشتر شده است، فعالان بازار مسکن از ادامه کاهش قیمت مسکن در تهران خبر می دهند.

در حال حاضر قیمت تمام شده ساخت هر متر آپارتمان در تهران حدود 6 میلیون تومان است.

جدول قیمتی آپارتمان در سایر مناطق تهران را ببینید:

 

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

 

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز