ارزان‌ترین لپ تاپ های مناسب برای دانشجویان در بازار

لست سکند

یکی از اولین دغدغه‌های دانشجویان بعد از قبولی در رشته و دانشگاه مورد نظرشان، خرید یک لپ تاپ دانشجویی ارزان و مناسب است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ فناوری اطلاعات، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، از طرفی بسیاری از امور دانشجویی و حتی برخی از کلاس‌های آموزشی آنلاین، ضرورت خرید لپ تاپ را بیشتر کرده‌اند؛ اما از طرف دیگر این کالاها روز به روز گران‌تر می‌شوند! اگر به تازگی دانشجو شدید و یک لپ تاپ مناسب و ارزان قیمت می‌خواهید، نام‌های زیر را به خاطر بسپارید.

لپ تاپ دانشجویی زیر 10 میلیون

متاسفانه با وجود نوسانات قیمتی در بازار، پیدا کردن یک لپ تاپ مناسب زیر 10 میلیون تومان کار ساده‌ای نیست. اگر بودجه اندک و زیر 7 میلیون تومان دارید باید به سراغ لپ تاپ‌های دست دوم بروید. اما بین 7 تا 10 میلیون تومان دو مدل لپ تاپ مناسب از برندهای ایسوس و لنوو وجود دارد.

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

لنوو مدل IdeaPad 1

این لپ تاپ یک پردازنده 2 هسته‌ای و رم 4 گیگابایتی در کنار حافظه داخلی SSD با ظرفیت 128 گیگابایت دارد. امتیاز مثبت لنوو IdeaPad 1 وزن کم و نمایشگر 11 اینچی آن است که می‌توانید به راحتی آن را به صورت روزانه حمل کنید.

ایسوس مدل VivoBook Max

این مدل لپ تاپ ایسوس با نمایشگر 15.6 اینچی، مشخصاتی تقریبا مشابه با مدل قبلی دارد؛ با این تفاوت که حافظه داخلی آن از نوع HDD و 1 ترابایتی است و پردازنده ضعیف‌تری نسبت به IdeaPad 1 دارد.

 لپ تاپ‌های مناسب برای دانشجویان-کاماپرس

لپ تاپ دانشجویی بین 10 تا 15 میلیون

با بودجه 10 تا 15 میلیونی دست‌تان برای انتخاب مدل‌ها بیشتر باز است. مدل‌های متنوعی از لپ تاپ‌های ایسوس و لنوو در این بازه قرار می‌گیرند که 3 مورد از بهترین‌ها را معرفی می‌کنیم.

ایسوس مدل VivoBook R465FA

این لپ تاپ ایسوس با قیمتی نزدیک به 10 میلیون تومان، پردازنده 3 هسته‌ای اینتل نسل دهم، نمایشگر 14 اینچی، رم 4 گیگابایتی و حافظه داخلی 1 ترابایتی HDD دارد.

لنوو مدل V15

اگر بتوانید تا 13 میلیون تومان هزینه کنید این مدل را می‌توانید با نمایشگر 15.6 اینچی، رم 8 گیگابایتی، حافظه داخلی 1 ترابایت HDD + 256 گیگابایت SDD خریداری کنید. پردازنده لنوو V15 نسل دهم اینتل Core i3 بوده و یکی از بهترین انتخاب‌ها به عنوان لپ تاپ دانشجویی است.

لپ تاپ‌های مناسب برای دانشجویان-کاماپرس

لنوو مدل ThinkBook 15

لنوو تینک‌بوک 15 پردازنده 3 هسته‌ای نسل 11، 12 گیگابایت رم، 256 گیگابایت حافظه داخلی SSD و نمایشگر 15.6 اینچی دارد. این مدل بهترین انتخاب برای بودجه‌های 15 میلیونی است.

لپ تاپ دانشجویی بالای 15 میلیون

با بودجه 15 تا نزدیک 20 میلیون می‌توانید لپ تاپ‌های بهتری بخرید که 2 مدل از آنها را اینجا معرفی می‌کنیم.

ایسر مدل ASPIRE 3

این لپ تاپ 15.6 اینچی، پردازنده 3 هسته‌ای نسل 11 اینتل دارد. حافظه داخلی آن 1 ترابایت HDD بوده و رم آن 8 گیگابایت است. اگر دنبال لپ تاپ دانشجویی برای انجام کارهای ساده گرافیکی هستید، این مدل با گرافیک انویدیا GeForce MX350 شما را راضی می‌کند.

لنوو مدل ThinkBook 15 G2

قیمت این لپ تاپ 15.6 اینچی نزدیک 20 میلیون تومان است. پردازنده آن نسل 11 اینتل Core i5 بوده و رم 8 گیگابایتی دارد. حافظه 1 ترابایتی HDD و گرافیک انویدیا MX450، قدرت پردازش گرافیکی این مدل را بالا برده است.

انتهای پیام

مرتبط با : ایسرایسوسلنوو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز