ارزان‌ترین لپ تاپ های مک بوک موجود در بازار / بهار 1401

مک بوک ارزان-کاماپرس

لپ تاپ‌های اپل همیشه از پرطرفدارترین‌ها در دنیای تکنولوژی بوده‌اند. بسیاری از افراد محصولات اپل را به دلیل کیفیت ساخت و طراحی فوق العاده آن انتخاب‌ می‌کنند و برخی از افراد هیچ برند دیگری را قابل مقایسه با اپل‌ نمی‌دانند!

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار فناوری اطلاعات، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، مک بوک‌های اپل با توجه به سال ساخت و کیفیت سخت افزارهای به کار رفته در آنها قیمت متفاوتی دارند. اگر طرفدار پروپاقرص این برند هستید و‌ می‌خواهید با کمترین بودجه یک لپ تاپ اپل خریداری کنید، در این بخش ارزان‌ترین مک بوک‌های موجود در بازار را به شما معرفی‌ می‌کنیم.

1.   مک بوک ایر مدل MacBook Air MGND3 2020

این مدل در حال حاضر ارزان قیمت‌ترین لپ تاپ اپل در بازار ایران است که نزدیک به 29 میلیون تومان قیمت دارد. اپل در این مک بوک خود از پردازنده سری M1 استفاده کرده و این لپ تاپ را با ابعاد باریک و سبک‌تر نسبت به مدل‌های قبلی طراحی کرده است. ظرفیت رم داخل دستگاه 8 گیگابایت و حافظه داخلی آن از نوع SSD و 256 گیگابایت است. این مدل حافظه گرافیکی مجزا ندارد و پردازنده گرافیکی 7core Apple-designed integrated GPU روی پردازنده اصلی لپ تاپ سوار است. صفحه نمایش 13 اینچی IPS و باتری با ظرفیت 49.9 وات ساعت از دیگر مشخصات این مک بوک هستند.

مک بوک ارزان-کاماپرس

آریاک سفر

2.   لپ تاپ اپل مدل MacBook Air MGN93 2020

این مک بوک اپل را‌ می‌توانید با قیمتی حدودا برابر با 30 میلیون تومان از بازار خریداری کنید. مشخصات فنی این مدل در بسیاری از موارد با مدل قبلی یکسان است. در این لپ تاپ هم از پردازنده ویژه اپل یعنی سری M1 استفاده شده که تا 2.8 گیگاهرتز و بیشتر سرعت پردازش دارد. ظرفیت حافظه داخلی و رم دستگاه مشابه مدل قبلی است و نمایشگر این مدل 13.3 اینچی طراحی شده است. این لپ تاپ اپل با بدنه باریک و سبک خود انتخاب خوبی برای کاربری عمومی است.

مک بوک ارزان-کاماپرس

3.   مک بوک اپل مدل MacBook Air MGN63 2020

این مک بوک را‌ می‌توانید با بودجه کمی بیشتر از 30 میلیون تومان خریداری کنید. اپل در این لپ تاپ خود از پردازنده M1 8CORE استفاده کرده که سرعت فوق العاده‌‌ای در پردازش دارد. حافظه داخلی دستگاه از نوع SSD و با ظرفیت 256 گیگابایت و حافظه رم آن 8 گیگابایت است. نمایشگر این مک بوک همچون مدل‌های قبلی 13.3 اینچ و از پنل IPS است که‌ می‌تواند تصاویر را با کیفیت QHD با دقت 2560 در 1600 پیکسل به نمایش درآورد.

مک بوک ارزان-کاماپرس

4.   لپ تاپ اپل مدل MacBook Air MGN73 2020

این لپ تاپ اپل با قیمت حدودا 35 میلیون تومان در بازار موجود است. اپل در این مک بوک خود نیز از پردازنده ویژه سری M1 و مدل M1 chip استفاده کرده که حداکثر سرعت آن بیشتر از 2.8 گیگاهرتز است. ظرفیت رم این دستگاه 8 گیگابایت و حافظه داخلی آن 512 گیگابایت SSD است.

مک بوک ارزان-کاماپرس

5.   مک بوک پرو MacBook Pro MYD82 2020

در نهایت به مک بوک پرو‌ می‌رسیم که قیمتی نزدیک به 40 میلیون تومان دارد. این مک بوک هم به پردازنده M1 chip مجهز شده و با حافظه داخلی 256 گیگابایتی در کنار رم 8 گیگابایتی به فروش‌ می‌رسد. این لپ تاپ 13.3 اینچی پردازنده گرافیکی 8core Apple-designed integrated GPU دارد و تصاویر را با کیفیت QHD به نمایش درمی‌آورد. یکی از مشخصات خاص این مدل تاچ بار آن است.

انتهای پیام

مرتبط با : اپل
نرم افزار حسابداری
آیرومارت-کاماپرس
آسیاتک
آریاک سفر
ایمالز
کاراپلاس-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز