اذان مغرب فردا 26 فروردین و وقت افطار ساعت چند است ؟

تورهای مسافرتی لحظه آخر

به گفته امام کاظم (ع) اشخاصی که در ماه مبارک رمضان روزه می‌گیرند، هنگام افطار دعایشان مستجاب خواهد شد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ روز، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، وقت افطار برای روزه داران حال و هوای دیگری دارد و این خوشنودی را در روز جمعه این هفته، برابر با سیزدهم ماه مبارک رمضان، یزدی‌ها ساعت 19 و 39 دقیقه تجربه خواهند کرد. ساعت 11 دقیقه بامداد نیز نیمه شب شرعی در این شهر اعلام شده است. در میبد اذان مغرب 19 و 41 دقیقه و نیمه شب شرعی یک دقیقه دیرتر از یزد خواهد بود. همچنین هنگام افطار در بافق 19 و 35دقیقه و نیمه شب شرعی در این شهر راس 7 دقیقه بامداد است.

تبریزی‌ها ساعت 20 و 20 دقیقه می‌توانند افطار کنند و هنگام قضای نماز در این شهر راس ساعت 39 دقیقه بامداد است. ساکنان اهر ساعت 20 و 17 دقیقه می‌توانند نماز مغرب را اقامه کنند و نیمه شب شرعی دراین شهر 36 دقیقه بامداد است. در جلفا نیز وقت افطار و اقامه نماز راس ساعت 20 و 24 دقیقه و هنگام نیمه شب شرعی 41 دقیقه بامداد است.

اذان مغرب 26 فروردین در بیرجند راس ساعت 19 و 21 دقیقه و نیمه شب 23 و 51 دقیقه است در حالی که اذان مغرب طبس ده دقیقه دیرتر پخش می‌شود و نیمه شب شرعی ساعت 24 است.

راز آسمان پایتخت

به گفته امام صادق و به توصیه پیامبر بهترین خوراکی برای باز کردن روزه آب ولرم به همراه خرما است.

ساکنان مشهد راس ساعت 19 و 24 دقیقه می‌توانند افطار کنند و نیمه شب شرعی 23 و 47 دقیقه است. نیشابوری‌ها هم می‌توانند ساعت 19 و 27 دقیقه افطار کنند و نمارشان پس از ساعت 23 و50 دقیقه قضا خواهد شد. ساکنان سبزوار استان خراسان رضوی می‌توانند ساعت 19 و 32 دقیقه اذان مغرب را اقامه کنند و پس از 23 و 55 دقیقه نماز مغرب و عشا در این شهر قضا خواهد شد.

قمی‌ها 13 رمضان می‌توانند ساعت 19 و 57 دقیقه افطار کنند و نیمه شب شرعی در این شهر زیارتی راس ساعت 23 دقیقه بامداد است. ساکنان سلفچگان نیز یک دقیقه دیرتر از قمی‌ها می‌توانند افطار کنند و نیمه شب شرعی در آنجا ساعت 25 دقیقه بامداد است.

شب سیزدهم ماه مبارک رمضان آغاز ایام بیض است که یعنی شبهای روشن و تابناک و عبارت از شب‌های سیزدهم، چهاردهم و پانزدهم ماه مبارک رمضان است. در این شب غسل کردن و پس از آن خواندن دو نماز سفارش شده است. اولین نماز چهار رکعت است و در هر رکعت پس از حمد 25 مرتبه سوره توحید خوانده شود و نماز دوم دو رکعت است که در هر رکعت پس از حمد باید سوره‌های یس، تبارک و توحید خوانده شود.

ایده سبز
اوج آرام
دادپویان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز