ادامه کمبود روغن نباتی ؛ هر نفر یک روغن یک لیتری

کمبود روغن نباتی در بازار انگار تمامی ندارد، بعد از ماجرای زور فروشی کالاهای دیگر همراه با روغن حالا خبر از جیره بندی روغن نباتی در برخی شهر ها به گوش می رسد؛ هر نفر یک روغن یک لیتری.

به گزارش کاماپرس، روغن خوراکی به عنوان یکی از کالاهای اساسی در سفره مردم حدود یک ماه است با کمبود شدید در بازار مواجه شده و حرف های مسئولان درباره تامین روغن نباتی در بازار تنها در حد وعده باقی مانده است، گرانی، زور فروشی و حالا هم جیره بندی روغن از جمله مشکلات حال حاضر این ماده خوراکی است.

هفته نخست آبان ماه یکی از مدیران صمت در خصوص تامین روغن به ایسنا گفته بود: با توجه به نوسانات اخیر ایجاد شده و مشکلات مربوط به حمل و نقل روغن خام و مباحث مربوط به آن که سبب احساس کمبود در استان شد مقرر شد هماهنگی لازم با شرکت های تسویه روغن خام انجام شود که بتوانند با جذب سریعتر سهمیه روغن خام و تسویه، روغن را در سطح بازار توزیع کنند که این اقدام ظرف سه الی چهار روز آینده انجام خواهد شد.

برخی شرکت های پخش تخلف می‌کنند

رئیس اتحادیه خوار و بار و لبنیات اراک در اینباره گفت: مشکل توزیع روغن در حال برطرف شدن بود، اما به سبب توقف توزیع توسط کارخانه‌ها، این مشکل حل نشد. در حال حاضر سهمیه ۵۰ تنی به اتحادیه اختصاص پیدا کرده اما متاسفانه کارخانه این سهمیه را تحویل نمی‌دهد و پس از یک هفته رفت و آمد نتیجه ای حاصل نشده است.

آریاک سفر

حسین عباسی بیان کرد: برخی کارخانه ها تولیدات خود را به شرکت های پخش عرضه می‌کنند و شرکت های پخش نیز اقدام به فروش کالای اجباری در کنار روغن می‌کنند به طوری که صنوف باید در ازای دریافت یک کارتن روغن، اقلامی از جمله رب، باطری، آدامس و … را دریافت کنند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

 

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز