احتمال عرضه دانگ فنگ 500 در بازار خودرو ایران

کراس اوور دانگ فنگ 500، خودرویی است که برخی از رسانه‌های حوزه خودرو ادعا کرده‌اند طی سال 1401 به بازار ایران وارد خواهد شد. این خبر به صورت غیررسمی منتشر شده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار خودرو، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، برخی رسانه‌های خودرو از ورود کراس اوور جدید دانگ فنگ به بازار ایران خبر داده‌اند. شرکای تجاری این خودروسازی چینی بهمن موتور، سایپا، مدیران خودرو، ایران خودرو، آرین موتور و فردا موتور هستند. در صورتی که دانگ فنگ قصد عرضه خودرو جدید خود را به بازار ایران داشته باشد، احتمالا با یکی از این خودروسازهای داخلی وارد مذاکره خواهد شد. البته در این خصوص اخبار رسمی و دقیقی وجود ندارد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

آریاک سفر

این کراس اوور جمع و جور چینی، از لحاظ سایز در گروه ام وی ام ایکس 22، جک اس 3 و چانگان سی اس 35 قرار می‌گیرد. قیمت پایه این خودرو از سمت خودروسازی دانگ فنگ، 61 هزار و 800 یوآن اعلام شده است. به دلار، نرخ این خودرو به 9 هزار و 711 دلار می‌رسد که با تبدیل قیمت، 269 میلیون و 965 هزار و 800 تومان خواهد بود. قاعدتا در صورت مونتاژ این خودرو در ایران قیمت آن دستخوش تغییر خواهد شد.

برخی ویژگی‌های کراس اوور دانگ فنگ 500

خودرو دانگ فنگ 500 از لحاظ فیس لیفت تغییرات عمده‌ای ندارد. تنها تغییر بزرگ آن در گرافیک بخش جلوی پنجره و چراغ‌های جلو به نظر می‌رسد. از منظر فنی، به این خودرو یک پیشرانه تازه 1.5 لیتری توربو اضافه شده است. در مورد مصرف سوخت این کراس اوور گفته شده که در هر 100 کیلومتر به 6.6 لیتر هم می‌رسد.

این خودرو گیربکس اتوماتیک سی وی تی هم دارد. برخی کارشناسان معتقدند که مصرف سوخت این نسخه با جعبه دنده سی وی تی به 6.9 لیتر خواهد رسید. گارانتی این خودرو دانگ فنگ هم هفت سال اعلام شده است.

مرتبط با : آرین پارس موتورایران خودرودانگ فنگ موتورسایپافردا موتورزگروه بهمنمدیران خودرو
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز