اجرای طرح مسکن اقتصادی ما/ با 1 میلیارد تومان در تهران صاحب خانه شوید

تور لحظه آخری-کاماپرس

یک مقام مسئول با تشریح جزییات طرح ساخت واحدهای دارای متراژ کوچک برای جوانان و زوج‌های جوان، گفت: خرید این واحدهای کوچک و مبله با یک میلیارد تومان عملی می‌شود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

به گزارش کاماپرس، خشایار باقرپور مدیرعامل اتحادیه تعاونی‌های عمرانی و انبوه‌سازی تهران با اشاره به جزییات این طرح، بیان کرد: این طرح که با نام “مسکن اقتصادی ما” و توسط اتحادیه طراحی شده، در کمسیون عمران مجلس مطرح شده و همچنین وزارت راه و شهرسازی برای مشارکت در اجرای طرح اعلام آمادگی کرده است.

وی با بیان اینکه این طرح با هدف تامین مسکن جوانان و زوج‌های جوان ارایه شده است، گفت: طرح اقتصادی “مسکن ما” به شکل آزمایشی در دو استان تهران و البرز اجرا می‌شود.

این فعال صنعت ساختمان سازی با بیان اینکه در این طرح از الگوی آسیای شرقی استفاده شده است، اضافه کرد: طی این طرح واحدهای کوچک متراژ ۲۵ تا ۳۵ متری با استفاده از تکنولوژی‌های نوین ساخته می‌شوند. به عبارت دیگر این واحدها با رویکرد اقتصادی‌سازی و با حفظ کیفیت احداث می‌شوند.

راز آسمان پایتخت

باقرپور برآورد حدودی قیمت این خانه‌های کوچک مبله را زیر یک میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: کلیه واحدها مبله و تجهیز شده و همچنین دارای پارکینگ است.

بیشتر بخوانید:

مدیرعامل اتحادیه‌ تعاونی‌های عمرانی و انبوه‌سازی تهران تاکید کرد: این واحدها اجاره به شرط تملیک نبوده و افراد مالکیت صددرصدی خواهند داشت. در این طرح به گونه‌ای برنامه ریزی شده که زوج‌های جوان بتوانند با وام ازدواج و هزینه جهیزیه این واحدهای مبله شده کامل را زیر یک میلیارد تومان خریداری کنند.

به نقل از ایسنا، وی با اشاره به برخی انتقادات به این طرح در خصوص نحوه پذیرایی و حضور مهمان در خانه‌های 25 متری، گفت: در این طراحی مدرن یک سری امکانات به فضای مشاعات تعمیم داده شده است. به عبارت دیگر مشاعات به گونه‌ای طراحی و چیدمان شده که بیشترین بهره‌وری را داشته باشد.

باقرپور ادامه داد: همچنین فضاهای ورزشی،‌ سالن‌های پذیرایی، رستورانی، خدمات تجاری، خشکشویی و سوپرمارکت نیز در این شهرک‌ها پیش بینی شده و کلیه واحدها دارای امکانات و الزاماتی همچون نور کافی، ذخیره‌سازی انرژی و حفظ سبک زندگی کامل و مدرن است.

وی همچنین با تاکید بر اینکه واحدها سوئیت نیستند، توضیح داد: در این خانه‌های کوچک فضای نشیمن، اتاق خواب و پکیج کامل سرویس بهداشتی طراحی شده است.

مدیرعامل اتحادیه تعاونی‌های عمرانی و انبوه‌سازی تهران در پایان گفت: در ادامه این طرح می‌توان واحدهایی برای فرزند اول و دوم و متناسب با سیاست‌های جمعیتی نظام طراحی و تولید کرد.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “اجرای طرح مسکن اقتصادی ما/ با 1 میلیارد تومان در تهران صاحب خانه شوید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز