اجاره ارزان ون با راننده و بدون راننده برای سفرهای دوستانه و خانوادگی

تورهای مسافرتی لحظه آخر

سفرهای دسته جمعی همیشه بهتر و به یادماندنی‌تر است، ولی برنامه ریزی برای این مدل سفرها و تهیه وسیله نقلیه برای آن‌ها کار دشواری به نظر می‌رسد. اما وبسایت‌های معتبر اینترنتی مانند دریان سفر امید که در زمینه کرایه وسایل حمل و نقل فعالیت دارند، کار را راحت کرده‌اند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ خودرو  و حمل و نقل، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، سفر با جمعیت کم برای مدت کوتاه خوب است. اما در صورتی که برنامه برای مسافرت طولانی مدت باشد، قاعدتا سفر با تعداد بیشتر بهتر و دلچسب‌تر خواهد بود. بنابراین اگر برنامه سفر توریستی باشد، باید اول درباره وسیله نقلیه مناسب آن تصمیم گیری کرد. برای مسافرت‌ با تعداد افراد زیاد، بهتر است به جای استفاده از وسیله شخصی و دغدغه همیشگی امکان خرابی آن‌ها، از یک وسیله نقلیه جمعی مثل مینی باس، ون یا اتوبوس استفاده کرد. این مسئله علاوه بر اینکه دغدغه‌ مذکور را برطرف می‌کند، از لحاظ هزینه‌ای هم به صرفه است. بسته به تعداد نفراتی که قرار است در سفر حضور داشته باشند، وسیله نقلیه عمومی مناسب تعیین می‌شود.

در صورتی که برای سفر جمعی برنامه ریزی شده است، می‌توان به وبسایت‌های معتبر دریان سفر امید که در این زمینه خدمات ارائه می‌دهند، مراجعه کرد و با مشاوره کارشناسان این قبیل مجموعه‌ها، کرایه وسیله نقلیه مورد نظر را انجام داد.

راز آسمان پایتخت

ون کرایه کنیم یا میدل باس؟

به منظور کرایه هر یک از وسایل نقلیه اتوبوس، مینی بوس، ون با میدل باس باید مدارک لازم به شرکت ارائه دهنده خدمات ارائه شود. انواع خودروهای هر شرکت مسافرتی بدون راننده یا با آن به مشتریان ارائه می‌شود. به هر حال برای کرایه هر نوع خودرویی از شرکت‌های مسافربری، ارائه مدارک هویتی، گواهینامه رانندگی معتبر – با حداقل شش ماه اعتبار باقی مانده -، ارائه سند ملکی و گواهی اشتغال شخص کرایه کننده لازم است.

قیمت اجاره ون توریستی ، میدل باس یا کرایه اتوبوس با توجه به ظرفیت و امکانات آن متفاوت است. در صورتی که تعداد مسافران 13 نفر یا کمتر باشد، کرایه ون توصیه می‌شود. خودرو ون از نوع توریستی امکانات مختلفی اعم از سیستم سرمایشی یا گرمایشی قوی، هواکش مناسب، اینترنت رایگان پرسرعت، و حتی صندلی کودک دارد. انواع ون به دلیل مصرف سوخت مناسب، ایجاد آلودگی کمتر، کم بودن هزینه‌های استهلاک و بنزین آن و در کل امکاناتی رفاهی که دارند برای مسافرت‌های جمعی و توریستی مناسب به نظر می‌رسد. شرکت دریان سفر امید انواع ون را برای اجاره دربستی یا بدون راننده در اختیار دارد و در این خصوص خدمات مناسبی ارائه می‌دهد.

امکانات میدل باس

اگر مسافرت با تعداد افراد بیشتری برنامه ریزی شده باشد، دیگر استفاده از ون مناسب نیست و باید به فکر یک وسیله نقلیه بزرگ‌تر بود که امکان کرایه این نوع وسایل هم از شرکت دریان سفر امید وجود دارد. در چنین شرایطی می‌توان به کرایه میدل باس فکر کرد. میدل باس با ظرفیت بیشتر از 30  نفر، وسیله نقلیه مناسبی برای طی کردن مسافت‌های 400 کیلومتر و کمتر از آن است. این مدل وسایل نقلیه یک نوع مینی بوس است که در کشورهای مختلف به خصوص انگلستان به وفور استفاده می‌شود. این مدل خودرو به دلیل ابعاد کوچک و امکان کنترل راحت‌تر آن، برای رانندگی در جاده‌های ناهموار و پرپیچ و خم کاربرد دارد. امکانات رفاهی این مدل خودروها شامل صندلی تخت شو، سیستم کامل صوتی و تصویری، تهویه مطبوع، بلندگوی مناسب، یخچال، امکانات پذیرایی خوب، جعبه کمک‌های اولیه، چکش اضطراری و … است. این مدل وسیله نقلیه بیشتر برای طبیعت گردی و بوم گردی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

چه زمانی اتوبوس اجاره کنیم؟

اما وسیله نقلیه مناسب برای مسافرت‌های 40 یا 50 نفری، اتوبوس است. اردوهای مدرسه، تورهای داخلی، مسافرت‌های فامیلی و … اغلب با این وسیله نقلیه انجام می‌شود. اتوبوس‎‌ها به دو نوع معمولی و وی آی پی تقسیم می‌شوند. اتوبوس‌های وی آی پی ظرفیت کمتری از مدل معمولی دارند اما به دلیل امکانات رفاهی مناسب برای طی مسافت بیشتر و سفرهای طولانی‌تر مورد توجه هستند. اتوبوس‌ وی آی پی به علت داشتن صندلی تخت شو و راحت، کیفیت مناسب و ایمنی بهتر، داشتن مانیتور مجزا برای هر مسافر و … بیشتر برای سفرهای طولانی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

اما اتوبوس معمولی امکانات رفاهی چندانی ندارد، فقط به واسطه ایمنی مناسب و کیفیت خوب این وسیله، می‌توان از آن برای برای طی کردن مسافت‌های کوتاه برون شهری در زمینه برگزاری اردوی دانش آموزان، سفرهای تحقیقاتی و عملی و … استفاده کرد. شرکت دریان سفر امید هر دو نوع اتوبوس‌ها را در اختیار دارد و برای کرایه اتوبوس می‌توان به مجموعه مذکور مراجعه کرد.

شرایط اجاره اتوبوس دربستی

در کل برای کرایه اتوبوس ابتدا باید به یک شرکت معتبر که در این زمینه فعالیت دارد، مراجعه کرد. امروزه بسیاری از این شرکت‌های معتبر به صورت آنلاین هم خدمات ارائه می‌دهند و امکان کرایه انواع وسایل نقلیه از این مجموعه‌ها به شکل اینترنتی وجود دارد. مجموعه دریان سفر امید دقیقا یکی از همین شرکت‌هاست که امکان کرایه انواع وسایل نقلیه را به صورت حضوری و اینترنتی فراهم کرده است.

شرکت دریان سفر امید به شما کمک خواهد کرد تا یک وسیله نقلیه مناسب را متناسب با مسافت و جمعیتی که دارید، کرایه کنید. بعد از انجام تمام این مراحل، وقت مشخص کردن کرایه اتوبوس با راننده، دربستی، یا بدون راننده می‌رسد. هزینه کرایه اتوبوس دربستی با بدون راننده متفاوت است. با مشخص شدن نوع کرایه و مدت زمان سفر و همچنین اعلام زمان دقیق برگشت، قرارداد برای اجاره وسیله نقلیه مورد نظر بسته می‌شود.

سایر خدمات دریان سفر امید

غیر از تمام مواردی که در بالا به آن اشاره شد، شرکت‌ دریان سفر امید در زمینه کرایه انواع وسیله نقلیه، برای مجالس مختلف مانند عروسی، ترحیم و … هم خدمات ارائه می‌دهد. علاوه بر امکان کرایه اتوبوس، مینی بوس، ون و میدل باس از این شرکت‌ها، شرایط برای رزرو انواع خودروهای سواری لوکس و اقتصادی هم وجود دارد. ضمنا این مجموعه لیست قیمت اجاره انواع خودروها را به تفکیک برای مشتریان خود ارائه می‌دهد تا امکان مقایسه و انتخاب بهترین نوع وسیله نقلیه وجود داشته باشد.

انتهای پیام

مرتبط با : دریان سفر امید
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز