ابهت و شکوه بزرگترین تندیس جهان را ببینید (ویدیو)

تندیس اتحاد بلندترین تندیس جهان است که 182 متر ارتفاع دارد و در ایالت گجرات هند واقع شده است. این مجسمه عظیم به افتخار والایای پاتل یکی از پدران بنیانگذار هند ساخته شده است. در ادامه ویدیویی تماشا می کنید که بزرگی و عظمت آن را بیشتر به شما نشان می دهد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

 

به گزارش کاماپرس، این بنای یادبود با پایه اش 240 متر ارتفاع دارد و با ترکیبی از فولاد و برنز ساخته شده است. این تندیس دو برابر مجسمه آزادی در آمریکا ارتفاع دارد و توسط یک دریاچه مصنوعی احاطه گردیده است.

در سال 2013 پروژه ساخت مجسمه آغاز گردید و  برای حمایت از ساخت آن، یک کمپین کمک رسانی تحت عنوان جنبش تندیس تشکیل گردید که از کشاورزان می خواست با اهدا تجهیزات کشاورزی مستعمل خود، به تأمین آهن مورد نیاز برای ساخت تندیس کمک کنند. تا سال 2016 در مجموع 135 تن آهن قراضه جمع آوری گردید که حدود 110 تن از آن برای ساخت فوندانسیون مورد استفاده قرار گرفت. این مجسمه در 31 اکتبر سال 2018 در صد و چهل و سومین سالگرد تولد والایای پاتل توسط نخست وزیر وقت هند به صورت رسمی رونمایی شد.

آریاک سفر

این مجسمه در برابر بادهایی با سرعت 180 کیلومتر بر ساعت مقاوم است و توان تحمل زمین لرزه هایی که به بزرگی 6.5 ریشتر در شعاع 12 کیلومتری آن رخ بدهند را دارد.

پربازدیدترین ویدیوها را ببنید:

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز