ابتکار خلاقانه خودروساز چینی در سنگاپور

تورهای مسافرتی لحظه آخر

شرکت بی‌وای‌دی یک نمایشگاه خودرو مجهز به رستوران در سنگاپور افتتاح کرده است. به گزارش کاما پرس و از نظر شرکت خودروساز بی‌وای‌دی، باید مشتریان را به شکل‌های منحصربه‌فرد جذب کرد. بی‌وای‌دی جز معدود شرکت‌های خودروسازی است که این دست از ابتکارات را انجام می‌دهد.

کمتر کسی تصور می‌کند که نمایندگی خودرو رستوران داشته باشد. اما این واقعیت دارد که وقتی وارد نمایندگی بی وای دی در سنگاپور می‌شوید، ابتدا یک رستوران مشاهده می‌کنید. بعد از آن، فضای خرده‌فروشی خودرو در روبه‌رویتان قرار دارد. این روش برای رساندن پیام عرضه خودروهای جدید به بازار است.

از نظر شرکت بی وای دی، شرکت‌هایی که خودروهای الکتریکی تولید می‌کنند، وظیفه دارند که آن‌ها را به شکل متفاوتی به بازار عرضه و تبلیغات کنند.

لیو ژولیانگ، مدیر کل بی وای دی در حوزه آسیا و اقیانوسیه اعلام کرده است که یکی از اهداف این شرکت، نشان دادن این موضوع است که خودروهای الکتریکی فقط برای حمل و نقل نیستند، بلکه موتورهای این دسته از خودروها هم از حالت موتورهای درون‌سوز به خودروهای برقی تغییر کرده است. این کار نه تنها یک انقلاب در صنعت خودرو محسوب می‌شود، بلکه یک تغییر در سبک زندگی است.

راز آسمان پایتخت

طبقه دوم این نمایشگاه خودروی دارای منوی غذا با الهام از مدل‌ها و فناوری‌های بی وای دی است. طبقه دوم را می‌توان نوعی «مرکز تجربه» برای به‌روزترین محصولات بی وای دی تلقی کرد.

بیشتر بخوانید:

مدیر عامل شرکت آمریکایی ایت ایکس طی مصاحبه‌ای گفت: «بی وای دی مفهوم دوگانه‌ای از خودرو و آشپزی ارائه کرده است. در صورتی مشتری تمایل نداشته باشد به رستوران برود، می‌تواند از نمایشگاه دیدن کند.»

دو شرکت ونتیج و ایت ایکس مسئولیت ساخت و تأمین مالی این سازه روی آب را به عهده داشتند.

این رویکرد منطقه‌ای در سنگاپور می‌تواند دیدگاه کلی شرکت بی وای دی را در سراسر چین و سایر کشورها هم دستخوش تغییر کند.

شرکت ایت ایکس یک فروشنده معمولی خودرو نیست. این شرکت سنگاپوری به تازگی وارد صنعت خرید و فروش خودرو شده است. این شرکت در حوزه کشاورزی، هتلداری، سبک زندگی، املاک و مستغلات فعالیت دارد.

شرکت‌های آلمانی مثل بی‌ام‌و و مرسدس بنز خیلی تلاش کردند تا در سال گذشته به سبک بی وای دی عمل کنند. به عنوان مثال، شرکت مرسدس بنز سعی کرد در بعضی از شعبه‌هایش به افزایش آگاهی درمورد تغییرات آب و هوایی و اهمیت خودروهای الکتریکی بپردازد. یا شرکت بی ام و در تلاش بود اهمیت خودروهای برقی در شعبه‌های سنگاپور نشان دهد.

انتهای پیام

لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز