آیفون ۱۴ را بخریم یا منتظر آیفون ۱۵ بمانیم؟

لست سکند

آیفون ۱۴ با ویژگی‌های جذاب، توجه‌های زیادی را به خود جلب کرد، با این حال شایعه‌ها می‌گویند آیفون ۱۵ علاوه بر این‌، چیزهای بیشتری برای گفتن خواهد داشت. البته این واقعیت را نیز نمی‌توان نادیده گرفت که اپل همیشه یک آیفون جدید برای طرفداران خود دارد. اما سوال اصلی اینجاست که مشتریان باید به خرید آیفون ۱۴ اکتفا کنند یا منتظر آیفون ۱۵ جدیدتر بمانند.

به گزارش کاماپرس، آیفون ۱۴ با ارائه قابلیت جزیره دینامیک، سخت افزار عالی، پردازنده A15 و دو لنز دوربین ۱۲ مگاپیکسلی برای اکثر خریداران جذاب خواهد بود. اما شایعات می‌گویند آیفون ۱۵ علاوه بر داشتن قابلیت جزیره دینامیک تغییراتی خواهد داشت. از جمله بهره‌مندی از پردازنده A16 که در آیفون ۱۴ پرو یافت می‌شد و همچنین تغییر پورت شارژر به USB-C که کار را راحت‌تر می‌کند.

بیشتر بخوانید:

پیش‌بینی‌ها همچنین به دوربین این گوشی جدید پرداخته و می‌گویند احتمالا لنزهای دوتایی آن شبیه به آیفون ۱۴ باشد، اما شاهد تغییراتی در بدنه و افزایش اندازه ۰.۱ اینچی آن خواهیم بود.

راز آسمان پایتخت

با اینکه اندازه آیفون ۱۴ پلاس و آیفون ۱۵ پلاس احتمالا تفاوتی با هم نخواهند داشت، اما شایعات می‌گویند آیفون ۱۵ پلاس ارتقا بزرگی نسبت به نسل قبلی خواهد داشت. نسخه پرو و پرومکس این گوشی نیز بیشتر در زمینه قدرت زوم دوربین و سرعت پردازنده با نسل قبلی تفاوت دارند و با داشتن پردازنده A17 یکی از سریع‌ترین گوشی‌های اپل خواهند بود.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

5 دیدگاه برای “آیفون ۱۴ را بخریم یا منتظر آیفون ۱۵ بمانیم؟

  1. Masi گفته:

    آیفون ۱۴ یا ۱۵ کی ریجستر میشن.تکلیف اونایی که آیفون ۱۴ دارن چی میشه. وقتی آنتن ندارن قابلیت کیلو چند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز