آیفون های تصویری هوشمند بر بستر شبکه چیست و چه مزایایی دارد؟

آیفون تصویری هوشمند-کاماپرس
لست سکند

اینترکام هوشمند یا همان آیفون تصویری هوشمند نسل جدید و به‌روزی از آیفون‌های تصویری معمولی می‌باشد که دارای ویژگی‌ها و امکانات منحصر به فردی است. از جمله امکانات خاص این محصول می‌توان به قابلیت اتصال به اینترنت و برقراری ارتباط صوتی و تصویری ب افراد حتی در خارج از خانه به وسیله تلفن همراه اشاره کرد.

آیفون تصویری هوشمند نسل جدیدی از آیفون‌های قدیمی است که در مقایسه با آیفون های نسل قدیم، ظاهری زیباتر و بروزتری دارد.  آیفون هوشمند با طرح‌ها و رنگ‌های متنوع و جذاب، موجب افزایش زیبایی ساختمان‌ها، ویلاها، شرکت‌ها و غیره می‌شود. این محصول ویژگی‌های مدیریتی، امنیتی و صرفه جویی انرژی فراوانی را ارائه می‌دهد.

کاماپرس در ادامه مطلب به بررسی مزایای این محصول می‌پردازد؛

مزایای آیفون هوشمند چیست؟

آیفون هوشمند  موجب بالا بردن سطح امنیت خانه و ساختمان افراد شده و آسایش و آرامش را برای همگان به ارمغان می‌آورد.

به وسیله آیفون تصویری هوشمند می‌توان بصورت برخط و آنلاین آیفون تصویری را مدیریت کرد.این محصول از طریق اینترنت تمام اتفاقات را به گوشی موبایل شما ارسال می‌کند و شما می‌توانید در هرجایی که حضور داشته باشید، چه دور و چه نزدیک، تمامی اتفاقات را کنترل و مدیریت کنید. هنگامی که فردی زنگ خانه شما را بزند چه داخل خانه حاضر باشید و چه حاضر نباشید و یا حتی اگر در شهر و کشوری دیگری باشید، اعلان و آلارمی روی گوشی موبایل شما نمایش داده خواهد شد و در صورت تمایل می‌توانید در خانه خود را به روی آن فرد باز کنید. این محصول از حافظه داخلی  برخوردار بوده و هنگامی که فردی از جلوی خانه ی شما رد شود، این آیفون شروع به فیلمبرداری و یا عکس برداری به طور خودکار می‌کند. حتی اگر کلید خود را جاگذاشته و فراموش کرده باشید با استفاده از این آیفون هوشمند می‌توانید به آسانی درب خانه خود را باز کنید!

راز آسمان پایتخت

همچنین هنگام تاریکی هوا و در شب که دید واضح نمی‌باشد، با استفاده از آیفون‌های هوشمند که مجهز به حالت دید در شب با سیستم مادون قرمز و یا نور داخلی هستند می‌توان به راحتی تصویر فرد پشت در را دید و در صورت تمایل در خانه را باز کرد.

آیفون تصویری هوشمند-کاماپرس

امکانات ویژه آیفون های هوشمند چیست؟

در برخی از مدل‌های آیفون هوشمند، امکان سنجش با اثر انگشت، رمز و یا کارت وجود دارد و می‌توان پیغامی را برای افراد به نمایش گذاشت و یا اینکه دفترچه تلفن تعریف کرد. همچنین برخی از مدل‌های این محصول دارای سنسورهای متحرک کنترل سوژه 180 درجه‌ای هستند ودر واقع این محصول حتی می‌تواند به عنوان دوربین مدار بسته‌ای پرقدرت برای افراد عمل کند و امکان فعال کردن دوربین از راه دور نیز وجود دارد. همچنین آیفون‌های هوشمندی که مجهز به سیم کارت هستند، قابلیت ارسال پیامک را هم دارند.

این دستگاه هوشمند، نیازی به لمس فیزیکی دکمه‌ها ندارد و فقط با ایستادن روبروی آیفون، زنگ در به صدا در می‌آید و حتی حس‌گرهای برخی از مدل‌های آیفون هوشمند، تب بدن را بررسی کرده و ورود فرد بیمار را به صاحب خانه اطلاع می‌دهد!

اگر علاقمندید که از مزایا و امکانات فروان آیفون هوشمند بهره ببرید و این محصول را با قیمتی مناسب و رقابتی تهیه کنید، می‌توانید به مجموعه معتبر پاردیک مراجعه نمایید. یکی از مهم‌ترین اهداف این شرکت، رضایت مندی مشتریان و ارائه خدمات مناسب به آن‌ها می‌باشد.

شرکت خانه هوشمند پاردیک که یکی از شرکت‌های پیشگام کشور در حوزه فناوری‌های هوشمندسازی می‌باشد ،مجموعه‌ای از مدیران و کارشناسان زبده است که با بهره‌گیری از توان بخش های مختلف شرکت با تحقیق و بررسی تخصصی و با کسب دانش نظری و تجربیات پژوهشی و صنعتی، فعالیت خود را با هدف «کمک به همسوسازی خود و جامعه با تکنولوژی روز دنیا» آغاز کرده است.

انتهای پیام

مرتبط با : پاردیک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز