آیا دوربین مداربسته و دزدگیر اماکن هزینه های بالایی دارند؟

لست سکند

خیلی راحت میشه با هزینه چند میلیونی جلوی ضرر چند میلیونی را گرفت! اولین موردی که در خرید هر سیستمی به ذهن متواتر می گردد هزینه و بهای آن در کنار فایده ای که برای ما دارد است در کنار نصب حفاظ مقاوم بر روی درب و پنجره ها و اطمینان از استحکام قفل ها برای افزایش امنیت محل زندگی و کسب و کار استفاده از دوربین مداربسته و دزدگیر اماکن بسیار ضروری می باشد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

مزیت سیستم‌های دوربین مداربسته

دوربین مداربسته می تواند به شما کمک تا در هر ساعت از شبانه روز که اراده نمایید بتوانید تصاویر ویدیویی را بصورت زنده یا در زمان تعیین شده در هر کجایی که باشید مشاهده نمایید و شما را از جزئیاتی که در فضای محیط شما اتفاق می افتد باخبر سازد.

از این رو می توانید در ایام عید و تعطیلات تابستان که در منزل یا محل کار خود حضور ندارید از آن بهره ببرید بطویکه انگار در محل حضور دارید. از دیگر قابلیت هایی که به شما ارائه می نماید سرنخ هایی است که ممکن است شما را برای دستگیری و به دام انداختن سارق کمک نماید. مشاهده تصویر سارق، پلاک ماشین یا موتور آنها از جمله سرنخ هایی است که بسیار حائز اهمیت می باشند. حتی در دادگاه نیز فیلم های ضبط شده توسط دوربین امنیتی قابل استناد می باشد.

هزینه‌های راه اندازی سیستم دوربین مداربسته

هزینه راه اندازی دوربین مداربسته به نوع دوربین ، تعداد دوربین ها ، کیفیت تصویر ، نحوه ذخیره سازی و محل نصب دوربین ها بستگی دارد برای مثال هزینه یک پکیج دوربین مداربسته 4 کانال با کیفیت HD شامل 4 عدد دوربین + دستگاه DVR (ضبط تصاویر) + هارد 512 +  فیش منبع تغذیه و متعلقات بهمراه هزینه نصب و راه اندازی چیزی در حدود 6 میلیون تومان خواهد شد. اما در صورت نیاز به تعداد بیشتری دوربین مداربسته ، کیفیت بالاتر و ذخیره سازی بیشتر و نیاز به نصب در محیط های پیچیده تر ، هزینه بیشتری باید مد نظر قرار گیرد.

راز آسمان پایتخت

جدول تقریبی هزینه‌های دوربین مداربسته

اقلام شروع قیمت (تومان)
دستگاه DVR چهار کانال 1080N شروع از 1.700.000
دستگاه DVR هشت کانال 1080N شروع از 2.300.000
دوربین 2 مگاپیکسل شروع از 500.000
هارد 512 شروع از 500.000
سیم برای 50 متر و متعلقات شروع از 500.000

معرفی برندها مطرح دوربین مداربسته

در بازار دوربین های مداربسته ، بسیاری از برندها و شرکت های مختلفی فعال هستند که هر یک دارای ویژگی ها و امکانات مختلفی هستند که دو تا از برترین برندهای داهوا و هایک ویژن می باشند.

یکی از مناسب ترین انتخاب ها برای خرید دوربین مداربسته تولیدات کمپانی داهوا (Dahua) می باشد این شرکت یکی از بزرگترین تولید کننده گان دوربین مداربسته در جهان است که در سال 2001 تاسیس شده و در زمینه تولید دوربین های مداربسته ، سیستم های امنیتی و تجهیزات شبکه فعالت میکند، محصولات دوربین مداربسته داهوا به دلیل کیفیت و تنوع در بازار های جهانی به شدت مورد توجه قرار می گیرند.

بطور کلی ، دوربین مداربسته داهوا یک گزینه خوب برای افرادی است که به دنبال یک دوربین باکیفیت بالا و امکانات پیشرفته هستند.

معایب دوربین مداربسته

نظارت تنها بدون ایجاد هشداری برای کاربر یکی از ایراداتی است که بر سیستم های نظارتی وارد است و می توان آن را تایید نمود چرا که در صورت ورود سارق دست شما به هیچ جایی بند نخواهد بود و نمی توانید آن را با هیچ وسیله ای از آن جا دور نمایید و بطو کلی این سیستم تنها کار نظارت را اجرا میکند.

در کنار راه اندازی سیستم دوربین مداربسته در محل زندگی و کار بهتر است برای کامل شدن امنیت و ایجاد حالت بازدارندگی دزدگیر اماکن نیز نصب گردد.

دزدگیر اماکن یا دزدگیر منزل

دزدگیر اماکن یا دزدگیر منزل سیستمی است که با استفاده از سنسور هایی که در محیط نصب میگردد در صورت ورود شخص ناشناس آژیر خطر را فعال کرده و همزمان از طریق تماس تلفنی شماره هایی که از قبل در آن ثبت شده است شما را از وجود خطر آگاه میسازد، این تماس تلفنی از طریق سیم کارتی که روی دستگاه نصب میشود یا از طریق خط ثابت انجام میگیرد.

دزدگیر اماکن شامل چه اجزایی می باشد؟

برای داشتن یک سیستم دزدگیر اماکن لوازم زیر مورد نیاز است

پنل مرکزی دزدگیر اماکن : (در دو مدل دزدگیر با تلفن کننده خط ثابت یا دزدگیر با تلفن کننده سیم کارتی که امکان تماس از طریق تلفن ثابت یا خط تلفن را فراهم میکند)

سنسور ها : شامل چشمی های حرکتی باسیم و بدون سیم ، دتکتور دود ، مگنت می باشد.

باتری: که میتوان از باتری 4.5 آمپر و هم از باتری 7.5 استفاده کرد.

آژیر و بلند گو: که هنگامی که سنسور ها حرکتی را تشخیص داد با ایجاد صدای آژیر سارق را از محل متوالی می نماید.

یک سیستم دزدگیر اماکن شامل چه هزینه های می باشد؟

اقلام شروع قیمت (تومان)
پنل مرکزی فقط تلفن ثابت شروع از 3.800.000
پنل مرکزی خط ثابت و سیم کارتی شروع از 4.800.000
هزینه چشمی باسیم شروع از 530.000
هزینه چشمی بیسیم شروع از 600.000
مگنت با سیم شروع از 70.000
مگنت بیسم شروع از 210.000
بلند گو و آژیر شروع از 255.000
باتری شروع از 480.000

برای داشتن یک سیستم دزدگیر با تلفن کننده سیم کارتی 2 عدد چشمی بیسیم و 1 عدد مگنت بهمراه باتری متعلقات از یک برند خوب بهراه هزینه نصب و راه اندازی مبلغ 8 میلیون تومان باید در نظر گرفت.

معرفی برندهای مطرح دزدگیر اماکن

برندهای زیادی در بازار سیستم های دزدگیر در بازار موجود هستند دزدگیر منزل آخرین حلقه امنیتی است که برای محیط خود نصب میکنیم پس بهتر است برای تهیه آن از برندهای شناخته شده که امتحان خود را پس داده اند استفاده گردد.

دزدگیر اماکن فایروال FireWall ، یکی از بهترین و با کیفیت ترین سیستم های موجود در بازار است که انواع دزدگیر های سیم کارتی و تلفن ثابت را عرضه میکند یکی از مزیت های دزدگیر فایروال تولید تمامی تجهیرات از قبیل پنل دزدگیر انواع سنسور های باسیم و بیسیم می باشد.

دزدگیر اماکن کلاسیک : یکی از قدیمی ترین تولید کننده گان سیستم های امنیتی شرکت کلاسیک می باشد که در این زمینه تجربه ای درخشان دارد و یکی از بی نقص ترین سیستم ها را عرضه می نماید.

دزدگیر اماکن آنیک Anik : آنیک یکی از برندهای تازه ورود به بازار سیستم های امنیتی که در مدت زمان کم حضور خود با عرضه محصولات با کیفیت بالا توانسته محبوبیت بالایی برخوردار گردد.

دزدگیر اماکن سایلکس : یکی از برندهای مطرح و قدیمی در تولید و عرضه محصولات سیستم اعلام سرقت می باشد. و میتوان یکی از انتخاب های خوب خرید دزدگیر اماکن باشد.

در آخر باید باز به این نکته اشاره کرد که با هزینه چند میلیونی میتوان جلوی ضرر های چند میلیونی را گرفت.

انتهای پیام

مرتبط با : دوبیکا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز