آپارتمان ارزان قیمت در محله های مختلف تهران چند؟

بازار مسکن با رکود و نبود مشتری مواجه است و قیمت ها در این بازار سیر نزولی دارد. بررسی فایل های فروش در بنگاه های مسکن نشان می دهد فایل های آپارتمان ارزان قیمت و به عبارت دقیق تر قیمت مناسب در این بازار رو به افزایش است.

به گزارش کاماپرس، شاید شما هم جزو آن دسته از متقاضیان خرید خانه و آپارتمان باشید که طی روزهای گذشته از بنگاه های املاک با شما تماس گرفته و اعلام کرده اند ملک مورد نظر شما به قیمتی که مدنظر شما بود نزدیک شده است و بد نیست برای مذاکره و چانه زنی بیشتر سری به بنگاه بزنید و قرار و صحبتی با مالک داشته باشید.

این اتفاقی است که بر اساس گزارش های میدانی از بنگاه ها در روزهای اخیر به وفور می افتد به این معنی که مالکان از قیمت های قبلی کوتاه می آیند و حاضر می شوند قیمت ملک خود را به قیمت پیشنهادی مشتری نزدیک کنند تا معامله سربگیرد.

این وضعیت تعداد فایل های آپارتمان قیمت مناسب را در تهران و سایر کلان شهرها افزایش داده است. روزنامه دنیای اقتصاد نیز در گزارشی به این امر مهر تائید زده و نوشته است؛ تحقیق و بررسی میدانی از تازه ترین قیمت‌های پیشنهادی فایل‌های آپارتمان ها و املاک که دیروز برای فروش به بازار مسکن عرضه شد، نشان می دهد روندی که از روزهای گذشته در راستای افزایش تعداد فایل‌های فروش مسکن با سطح قیمت‌های پیشنهادی مناسب‌تر نسبت به نرخ‌های قبلی در برخی از محلات آغاز شده بود، همچنان ادامه دارد و روز گذشته نیز تعداد بیشتری فایل قیمت‌مناسب به بازار عرضه شد.

رکود و چشم انداز نزولی قیمت در ماه های آینده

آریاک سفر

به عقیده تحلیل گران مسکن این روزنامه ، علت این موضوع ادامه رکود در بازار معاملات مسکن و نبود چشم‌انداز افزایشی قیمت در ماه‌های پیش‌رو است. ضمن آنکه قیمت برخی از واحدهای مسکونی در بعضی محلات شهر تهران از سال گذشته با افزایش غیرمعقول و غیرواقعی مواجه شده بود، به همین دلیل تعداد زیادی از فایل‌های فروش مسکن روی دست مالکان ماند و به فروش نرسید.

بنابراین از مهم‌ترین دلایل بازگشت قیمت‌ها، غیرواقعی بودن سطح قبلی قیمت پیشنهادی مالکان برای فروش و پی بردن آنها به فروش نرفتن واحد به دلیل اعلام قیمت غیرواقعی است.

در ادامه برخی آپارتمان های قیمت مناسب را بر اساس جدول منتشر شده در دنیای اقتصاد مرور می کنیم. بر اساس این جدول در برخی محلات تهران می توان خانه هایی با قیمت متری حدود 12 تا 18 میلیون تومان خریداری کرد.

اخبار و مطالب مهم و پربازدید را بخوانید:

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
آریاک سفر
آسیاتک
ایمالز
همراه مکانیک-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز