وام با سود 1 درصد و اقساط 30 ساله یک بانک دولتی به افراد خاص (جزئیات)

دریافت وام با سود بسیار کم (1 درصد) برای متقاضیان تسهیلات رویایی به نظر می رسد اما این رویا توسط یک بانک دولتی برای افراد خاص به واقعیت تبدیل شده است.

به گزارش کاماپرس، متقاضیان وام با نرخ سود پائین از بانک های دولتی معمولا با جواب هایی از قبیل «منابع لازم برای وام تخصیص داده نشده است» یا «بودجه برای تسهیلات فعلا ابلاغ نشده است» یا « برای دریافت وام قرض الحسنه باید حداقل چند ماه مبلغ قابل توجهی در بانک سپرده کنید» و … مواجه می شوند اما یک بانک دولتی برای افرادی خاص چنین روشی ندارد و بر اساس مستندات منتشر شده توسط یکی از رسانه ها تسهیلات کم سود را به راحتی به این افراد اعطا کرده است.

تنها مشکلی که باقی می ماند این است که براساس این اطلاعات، بانک توسعه تعاون، به عنوان یک بانک دولتی انواع و اقسام وام ‌های با بهره بسیار پایین و اقساط بسیار بلندمدت را به مدیران و کارکنان خود اعطا کرده است!

طبق سندی که سایت نود اقتصادی منتشر کرده است، سود تسهیلات مذکور از ۱ درصد شروع شده و تا ۱۸ درصد و بیشتر ادامه دارد. همچنین مدت بازپرداخت این اقسام نیز از ۳۶ ماه شروع شده و تا ۳۶۰ ماه نیز ادامه دارد.

شایان ذکر است شایعات و حواشی فراوانی درباره پرداخت تسهیلات کلان با سود پائین و اقساط بلندمدت به مدیران و برخی کارکنان بانک ها همواره نقل محافل است و اطلاعات دقیقی درباره قانونی بودن یا تخلف آمیز بودن این اقدام بانک ها وجود ندارد.

آریاک سفر

بانک توسعه تعاون نیز تاکنون به سند منتشر شده توسط نود اقتصادی واکنشی نداشته و این خبر را تائید یا تکذیب نکرده است.

اخبار مهم و پربازدید را بخوانید:

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار و گزارش های مهم روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

6 دیدگاه برای “وام با سود 1 درصد و اقساط 30 ساله یک بانک دولتی به افراد خاص (جزئیات)

  1. هامون گفته:

    دمشون گرم،اونوقت یه وام ازدواج یا وام معمولی بخوای بگیری سود زیاد و دردسر فراوان برای دریافت داریم،چقدر خوبیم ما

  2. مممم گفته:

    کجای این مملکت کسی باسخگو هس که بانک تعاون باشه بعدم این وامها داده شده که پس گرفته نشود وبعد چند سال طر ف بتونه به دلار تبدیل کنه واز کشور با عزت و احترام خارج بشه .شماها هم دم انتخابات که میشه از لالی در میاید .
    بله اینجوری هس .
    استا که سفر باشه حسابش دم خر باشه .

  3. فیض اله نورایی گفته:

    شمابریدسراغ شرکت نفت که خدمتکاراش به اندازه یه مدیرکل بانک حقوق می گیره
    اگه تسهیلاتی به کارکنان بانک داده میشه
    صرفا گرفتارکردن کارمندان دربانک می باشه
    که نتون ازبانک باحقوق پایین خروج بزنند

  4. امین..... گفته:

    پولاهای مردم.با سند سازی و با جعل امضاء و غیر فعال کردن پیامکشون حساب سپردهارو ور میدارن خونه ماشین و…برای خودشون میگیرن .و همچنین خرید و فروش مسکن میکنن بدون اینکه صاحب حسابها خبر داشته باشن.به والله به چشم دیدم طرف کارمند بانک مسکن اونم تازه سید هم هست.واویلا…..از این حرم خورها……

  5. حمید گفته:

    نیاز به وام برای اجاره خانه دارم صاحب خانه توی این وضعیت گیر داده که باید خونشون روخالی کنم خیلی ممنون میشم اگه این وام واقعی باشه بایه بچه مریض وتوی روستا زندگی کردن به خاطر کرایه های بالا در شهر نیاز به وام دارم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز