آنچه باید درباره وام های بانک سامان بدانید

بانک سامان به منظور پرداخت تسهیلات به مشتریان خود شرایط مختلفی را در نظر گرفته است. این بانک تسهیلات متنوعی را در قالب‌های مختلف به مشتریان واجد شرایط خود ارائه می‌دهد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام‌های بانکی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، بانک سامان به منظور منظم بودن و شفافیت بیشتر اطلاعات درخصوص پرداخت انواع تسهیلات، برای آن‌ها دسته بندی تعریف کرده است. انواع وام بانک سامان در سه گروه وام‌های شخصی، قرض الحسنه و تسهیلات اعتباری قرار می‌گیرد. در ادامه این گزارش هر یک از این دسته بندی‌ها با اطلاعات بیشتر به خوانندگان معرفی خواهد شد؛

 اخبار مرتبط را بخوانید:

وام‌های شخصی

وام تعمیر مسکن : سقف این وام تا 30 درصد ارزش ملک با حداکثر مدت زمان بازپرداخت 5 ساله است. امکان دریافت این نوع وام به پشتوانه سپرده، گواهی سپرده، اوراق مشارکت دولتی و بانک مرکزی وجود دارد.

آریاک سفر

وام خرید مسکن : این وام هم حداکثر تا 50 درصد ارزش مسکن مورد نظر تا سقف اعلامی در بسته اعتباری سالیانه بانک به متقاضیان واجد شرایط پرداخت می‌شود. سقف مدت زمان اقساط این تسهیلات هم 5 ساله و به صورت ماهیانه است.

وام خرید خودرو : افراد در صورت کمبود نقدینگی برای خرید خودرو، امکان استفاده از این تسهیلات را دارند. سقف این وام 80 درصد بهای خودرو مورد نظر متقاضیان بوده و سقف مدت زمان بازپرداخت آن هم با تشخیص بانک و توجه به سایر عوامل سه ساله خواهد بود.

وام خرید کالای مصرفی بادوام : افراد به منظور خرید اقلام بزرگ لوازم خانگی، امکان استفاده از این نوع تسهیلات را دارند. بیشترین میزان این وام 8 میلیون تومان بوده و با توجه به کارمزد و دیگر موارد حداکثر تا سه سال امکان بازپرداخت دارد.

وام رفع احتیاجات ضروری : افراد دارای سپرده، گواهی سپرده، اوراق مشارکت دولتی و همچنین اوراق مشارکت بانک مرکزی این امکان را دارند تا برای رفع مشکلات مالی ضروری خود تا 80 درصد ارزش مورد مربوطه، تسهیلات رفع احتیاجات بانک سامان را دریافت کنند. سقف زمان بازپرداخت اقساط این وام پنج ساله است.

وام ‌های قرض الحسنه

وام ازدواج : زوج‌ها می‌توانند به منظور کاهش هزینه‌های ابتدایی زندگی خود از تسهیلات قرض الحسنه بانک سامان تا سقف 100 میلیون تومان استفاده کنند. اقساط این وام طی 10 سال قابل بازپرداخت خواهد بود و متقاضیان برای دریافت آن باید ضامن رسمی داشته باشند.

وام مددجویان سازمان بهزیستی : افراد تحت حمایت بهزیستی با داشتن معرفی نامه از این سازمان، امکان دریافت تسهیلات 50 میلیون تومانی بدون سود بانک سامان را دارند. ضمنا این بانک برای طرح کارفرمایانی که 40 نفر از مددجویان را مشغول به کار کند، 2 میلیارد تومان تسهیلات می‌پردازد. حداکثر زمان برای تسویه این وام، هفت سال اعلام شده است.

وام کمیته امداد : این نوع تسهیلات هم از لحاظ مبلغ و دوره بازپرداخت مشابه تسهیلات قرض الحسنه  بهزیستی بوده با این تفاوت که افراد باید از کمیته معرفی نامه داشته باشند و در این طرح دوره تنفس تسویه تسهیلات هم برای وام گیرندگان در نظر گرفته شده است.

تسهیلات کارت اعتباری

در صورتی که افراد برای خرید کالایی با کمبود نقدینگی مواجه باشند، می‌توانند به بانک سامان مراجعه کرده و در صورت داشتن شرایط لازم، برای تسهیلات کارت اعتباری این مجموعه درخواست دهند. حداکثر مبلغ این تسهیلات 200 میلیون تومان است و امکان بازپرداخت اقساط آن به صورت ماهیانه تا حداکثر چهار سال وجود دارد. مدت اعتبار این کارت هم یک ساله است.

مرتبط با : بانک سامان
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز