آنتالیا یا کوش آداسی ؛ کدام برای سفر تفریحی عید مناسب تر است؟

لست سکند

دو شهر توریستی ترکیه که با آغاز تعطیلات، مسافران بسیاری  در انتخاب میان آن‌ها سردرگم می‌شوند کوش آداسی و آنتالیا است. کسب اطلاعات بیشتر راجع‌به این دو شهر توریستی انتخاب مقصد مناسب برای هر مسافر را آسان‌تر خواهد کرد.

کاماپرس در ادامه قصد دارد دو شهر آنتالیا و کوش آداسی را براساس اطلاعات منتشر شده در سفرمی بررسی کند؛

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به سبب آنکه سلیقه افراد برای سفر متفاوت است و هر فردی انتظاراتی از سفر پیش رو خود دارد پس نمی‌توان نتیجه‌گیری کرد که آنتالیا بهتر است یا کوش آداسی اما از نظر جاذبه‌های تفریحی و تاریخی کوش آداسی گزینه‌های بیشتری را از آنتالیا در خود جای داده است. آنتالیا نیز جاذبه‌های طبیعی بیتشری نسبت به کوش آداسی دارد تا جایی که طبیعت گردها این شهر را از دیگر شهرهای ترکیه متفاوت‌تر می‌دانند.

راز آسمان پایتخت

فصل بهار و تابستان برای سفر به آنتالیا بهتر خواهد بود زیرا این شهر آب‌وهوایی مدیترانه‌ای دارد. کوش آداسی نیز همانند آنتالیا اقلیمی مدیترانه‌ای دارد و بهترین زمان سفر به این شهر ساحلی از مارس تا ژوئن خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

به سبب آنکه در هر زمانی آنتالیا شهر توریستی‌تری نسبت به کوش آداسی است، جمعیت بیشتری به این شهر سفر می‌کنند. بر همین اساس اگر هر فردی با سفر، مقصدی پرشور و هیجان را انتظار دارد بهتر است آنتالیا را انتخاب کند اما اگر مسافر طی سفر نیاز به آرامش بیشتری دارد، بهتر است به کوش آداسی رود.

ساحل دوستان با سفر به هر دو شهر می‌توانند از این جاذبه استفاده کنند زیرا ساحل لارا، آلتی و آنالیا در آنتالیا قرار گرفته است. کوش آداسی نیز پارک آبی را در خود جای داده که یکی از بزرگترین پارک‌های آبی اروپا و آسیا به شمار می‌رود.

شاید بتوان به عنوان یکی از مهم‌ترین تفاوت‌های این دو شهر به فرودگاه در آنتالیا و عدم وجود فرودگاه در کوش آداسی اشاره کرد.

از لحاظ امکانات رفاهی نیز به سبب آنکه شهر آنتالیا توریستی‌تر است امکانات بیشتری نیز دارد. هتل‌های بسیار لوکسی در این شهر قرار گرفته که البته هزینه آن‌ها بسیار بیشتر از کوش آداسی است. اگر مسافران  می‌خواهند سفری مقرون به‌صرفه داشته باشند می‌توانند کوش آداسی را انتخاب کنند.

قیمت تو آنتالیا و کوش آداسی برای نوروز 1402

قیمت تور آنتالیا نوروز 1402  نیز براساس زمان حرکت، مدت زمان اقامت، ایرلاین و… از حدود 11 میلیون تومان تا 22 میلیون تومان متغیر است.

براساس بررسی‌های صورت گرفته در سایت‌های فروش تور، برای تور 6 شب کوش آداسی نوروز 1402 قیمتی حدود 19 میلیون و 500 هزارتومان تعیین شده است.

انتهای پیام

مرتبط با : سفرمی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز