۹ دلیل برای رزرو تور روسیه و مسکو نوروز ۱۴۰۲

روسیه کشوری پهناور و جذاب برای توریست‌هاست. این کشور مناطقی با انواع آب و هوا را دارد؛ از سواحل نیمه گرمسیری بزرگ آن گرفته تا مناطق زمستانی سرد در شمال این سرزمین. همین است که تور روسیه و مسکو به خصوص در فصول بهار و تابستان توریست‌های زیادی را به خود جذب می‌کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ گردشگری و تفریح، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

روسیه غرق در تاریخ است؛ از نبردهای خشونت‌بار گرفته تا موسیقی کلاسیک و ادبیات عالی. گردشگران در هرجا، مثل موزه‌ها، کلیساها و … می‌توانند نمونه‌هایی از هنر باشکوه را در تور روسیه و مسکو مشاهده کنند. کاماپرس در ادامه به معرفی جاذبه‌های دیدنی روسیه و بهترین هتل‌های مسکو برای اقامت می‌پردازد؛

اسکی و مسابقه فرمول وان در سوچی

سوچی در دریای سیاه یک مقصد عالی برای ورزش‌های زمستانی به‌شمار می‌رود. این شهر میزبان بازی‌های المپیک زمستانی 2014 بوده است. جدای از اسکی، سوچی همچنین میزبان مسابقات جایزه بزرگ فرمول وان روسیه است. با وجود برف زمستانی، این شهر دارای آب و هوای نیمه گرمسیری و سواحل جذاب است که آن را به بخشی کلیدی از ریویرا روسیه تبدیل کرده است. این شهر تفریحی یک استراحت تابستانی و زمستانی عالی را برای گردشگران در تور روسیه ایجاد می‌کند.

آریاک سفر

حلقه طلایی محبوب توریست‌ها

«حلقه طلایی» مسیر اصلی توریستی روسیه است؛ مجموعه‌ای از چندین شهر باستانی خارج از مسکو که مکانی بسیار زیباست. حومه‌های دیدنی آن مملو از باغ‌های گیلاس، کلبه‌های زیبا، گنبدهای پیازی شکل و کلیساهای نمادین است که قدیمی‌ترین هنر این کشور را در خود جای داده‌اند. حلقه طلایی از قدیمی‌ترین مناطق روسیه است که امروزه در بین گردشگرانی که می‌خواهند دوران قدیم را تجربه کنند، محبوبیت زیادی دارد.

بازدید از فرهنگ و هنر روسیه در سن پترزبورگ

دومین شهر بزرگ روسیه ممکن است به نام «لنینگراد» هم شناخته شود، اما اکثر مردم آن را با نام تولدش، سنت پترزبورگ، می‌شناسند. سن پترزبورگ که در سال 1703 توسط تزار پیتر کبیر تأسیس شد، زمانی پایتخت امپراتوری روسیه بود و نام آن در سال 1924 به لنینگراد تغییر یافت. این شهر به دلیل قرار گرفتن بر روی رودخانه نوا، که به خلیج فنلاند و سپس به دریای بالتیک می‌ریزد، مقصد محبوب سفرهای دریایی شمالی در تور روسیه محسوب می‌شود.

سن پترزبورگ که به عنوان پایتخت فرهنگی روسیه شناخته می‌شود، دارای یکی از بهترین مجموعه‌های هنری جهان در آرمیتاژ است و کلیساهای باشکوه نیز به هنر شهر می‌افزایند.

ولادی وستوک؛ در محاصره طبیعت!

کوه‌ها و خلیج‌ها ولادی وستوک را احاطه کرده‌اند و آن را به یک شهر زیبا و خیره‌کننده در شرق روسیه تبدیل کرده‌اند. ولادی وستوک بزرگ‌ترین بندر کشور در اقیانوس آرام به شمار می‌رود. این شهر جاذبه‌های فرهنگی زیادی دارد؛ از تئاتر گرفته تا موزه و پارک‌های زیبا مانند مینی گورودوک.

دیدنی‌های تور مسکو

مسکو پایتخت روسیه و مهم‌ترین شهر روسیه محسوب می‌شود. گنبدهای پیازی شکل و کلیساهای تاریخی مسکو بسیار زیبا و جذاب است. کرملین باشکوه و میدان سرخ چشمگیر، یکی از بزرگ‌ترین میدان‌های جهان و همچنین مجسمه‌های لنین و استالین، دیدنی‌هایی هستند که نباید در تور مسکو از دست داد. در واقع گردشگران می‌توانند از کلیسای جامع سنت باسیل گرفته تا کرملین و میدان سرخ دیدن کنند. در ادامه برخی از بهترین هتل‌های مسکو برای اقامت بررسی می‌شود.

منظره کاخ و کلیسا از هتل بالسچوگ کمپینسک

این هتل که در روبروی رودخانه مسکو قرار دارد، چشم‌انداز خوبی از کرملین و کلیسای جامع سنت باسیل ارائه می‌دهد. این هتل در مرکز شهر و در چند قدمی دیدنی‌های اصلی از جمله میدان سرخ و گالری ترتیاکوف قرار دارد. در حالی که نمای بیرونی هتل سنتی است، نمای داخلی هتل مدرن بوده و 227 اتاق و سوئیت دارد.

تجربه تاریخ در هتل ریتز کارلتون مسکو

از دوران تزارها خیلی گذشته، اما هنوز هم می‌توان در ریتزکارلتون مسکو احساس دوران تزارها را داشت. دکور این هتل  با استفاده از پارچه‌ها و مبلمان زیبا، بهترین روزهای روسیه را در تاریخ امپریالیستی قرن نوزدهم به تصویر می‌کشد. کارکنان هتل به شیوه سنتی روسی با نان و نمک از میهمانان استقبال می‌کنند. هتل ریتز کارلتون مسکو به کرملین و میدان سرخ بسیار نزدیک است.

هتل ملی مسکو

با اقامت در هتل ملی مسکو، می‌توان به اواخر قرن نوزدهم و اوایل قرن بیستم قدم گذاشت. این ساختمان که در سال 1903 ساخته شده، دارای معماری سنتی روسی با نقوشی پرآذین است که داخلش دکوراسیون خالص قرن 19 با مبلمان خوب و پارچه‌های مجلل قابل لمس است. این هتل 202 اتاق دارد و 55 سوئیت تاریخی آن با عتیقه‌های روسی مبله شده‌اند. این هتل که به عنوان یک نقطه عطف تاریخی در نظر گرفته می‌شود، چشم‌اندازی عالی از کرملین و میدان سرخ ارائه می‌دهد.

هتل متروپل از اعماق تاریخ

هتل متروپل یک مکان تاریخی در مسکو است. در فرایند ساخت این هتل از سال 1899 تا 1907، هنرمندان مشهوری به تزئین گنبد بتونی آن کمک کرده‌اند. این اولین هتل مسکو بود که تلفن داخل اتاق و آب گرم داشت. متروپل تنها هتلی است که قبل از انقلاب روسیه و در سال 1917 ساخته شده است و امروزه پابرجاست. این هتل در میدان تئاتر نزدیک به بولشوی واقع شده است.

تور روسیه و مسکو با مجموعه آرزوی سفر پارسیان

آژانس مسافرتی آرزوی سفر به ارائه خدماتی چون: برگزاری تورهای مختلف داخلی و خارجی، رزرو هتل، خدمات اخذ ویزا و… می‌پردازد. علاقمندان سفر می‌توانند برای رزرو آنلاین تورها همراه با امکان خرید اقساطی به وبسایت این مجموعه مراجعه کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : آرزوی سفر پارسیان
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز