آغاز پیش فروش کوییک سایپا از فردا

لست سکند

گروه خودروسازی سایپا پیش فروش کوییک و چند محصول دیگر خود را از فردا آغاز می‌کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار خودرو، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس به نقل از روابط عمومی سایپا، پیش فروش چند خودرو سایپا از ساعت 13 فردا آغاز و تا پایان روز چهارشنبه ادامه دارد. نیمی از ظرفیت این فروش به منظور حمایت از خانواده و جوانی جمعیت به مادرانی که فرزند دوم آن‌ها پس از آبان 1400 متولد شده باشند، تعلق می‌گیرد و تمامی خودروها به قیمت روز زمان تحویل حساب خواهند شد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

متقاضیان خودرو کوییک اس 92 میلیون و 331 هزارتومان به عنوان علی‌الحساب باید بپردازند که این محصول در مهر یا آذر 1401 تحویل داده می‌شود. مبلغ پیش‌پرداخت علی‌الحساب برای کوییک آر 89 میلیون و 10 هزارتومان است که طی مرداد تا آبان 1401 تحویل می‌شود. خریداران کوییک دنده‌ای باید به عنوان پیش‌پرداخت علی‌الحساب 84 میلیون و 37 هزارتومان بدهند که این محصول مهر الی دی 1401 تحویل خریدار می‌شود.

راز آسمان پایتخت

متقاضیان ساینا اس باید 84 میلیون و 915 هزار و 500 تومان پیش‎پرداخت علی‌الحساب بدهند و این خودرو آبان تا اسفند 1401 آماده تحویل خواهد بود. همچنین ساینا اس ای 151 موتور ام 13 نیز در این پیش‌فروش عرضه می‌شود که باید برای خرید آن علی‌الحساب 75 میلیون و 288 هزار و 500 تومان پرداخت کرد و خریداران می‌توانند طی شهریور الی مهر 1401 خودرو را تحویل بگیرند. البته متقاضیان تا زمان برگزاری قرعه‌کشی و اعلام منتخبان هیچ وجهی پرداخت نخواهند کرد.

تمامی شرایط و قوانین پیش‌فروش‌های گذشته سایپا در این پیش فروش یکساله نیز اعمال خواهد شد. در این پیش‌فروش تنها باید به ویژگی‌های محصول توجه شود زیرا تخمین سود از این خرید غیر ممکن است.

انتهای پیام

مرتبط با : سایپا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز