تیبا؛ رکورددار افزیش قیمت خودرو!

لست سکند

قیمت انواع خودروهای تولید داخل از اولین روز کاری سال 1401 تاکنون افزایشی بوده و برخی از انواع محصولات رشد نرخ زیادتری داشتند. بیشترین افزایش قیمت خودرو مربوط به تیبا 2 معمولی است که در یک ماه فروردین 1401 تقریبا 26 میلیون تومان بالا رفت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار خودرو، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، قیمت خودرو تیبا 2 معمولی در هفته آخر فروردین ماه به 209 میلیون تومان رسید و تقریبا بیشترین افزایش قیمت را در بین محصولات داخلی داشت. این خودرو در مقایسه با فروردین ماه سال گذشته، رشد 14.2 درصدی را به ثبت رساند. تیبا 2 زمانی که وارد بازار ایران شد قرار بود از خودروهای اقتصادی و مقرون به صرفه باشد و به جایگزین مناسبی برای پراید 111 تبدیل شود. این خودرو به خاطر جمع و جور بودن و قیمت مناسبی که داشت مورد توجه مردم قرار گرفت. حال همین خودروی اقتصادی گوی افزایش قیمت را از دیگر محصولات داخلی ربوده و از مرز 200 میلیون تومان هم گذشته است.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

افزایش قیمت خودرو های دیگر در فروردین ماه

محصول بعدی که بیشترین رشد قیمتی را در فروردین ماه به ثبت رساند هم از خانواده تیبا است. تیبا صندوقدار در انتهای فروردین ماه نسبت به آغاز آن، رشد 21 میلیون تومانی را تجربه کرد و از لحاظ افزایش قیمت در رده دوم قرار گرفت. سومین خودرویی که در فروردین ماه رشد قیمتی زیادی داشت، کوئیک آر بود. این خودرو از قیمت 198 میلیون تومان در ابتدای سال 1401 به نرخ 218 میلیون تومان در اواخر فروردین ماه رسید و رشد قیمتی 20 میلیون تومانی را تجربه کرد.

به نظر تولیدات سایپا در زمینه افزایش قیمتی در فروردین ماه پیشتاز بودند و از دیگر محصولات سبقت گرفتند. البته از گروه ایران خودرو، سمند ال ایکس با موتور ای اف 7 هم رشد قیمتی قابل توجهی را در فروردین ماه به ثبت رساند.

مرتبط با : ایران خودروسایپا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز