آغاز پیش فروش محصولات گروه خودروسازی سایپا

به‌تازگی شرکت سایپا طرح پیش‌فروش جدیدی را آغاز کرده است. در این طرح محصولات زامیاد به صورت پیش‌فروش عرضه می‌شوند. متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سایت گروه خودروسازی سایپا در این طرح ثبت‌نام کنند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

در ادامه کاماپرس به جزئیات طرح پیش فروش محصولات گروه خودروسازی سایپا می‌پردازد.

فروش خودرو با تحویل 60 روزه

شرکت‌های خودروسازی هر چندوت یکبار طرح پیش فروش و قرعه‌کشی خودرو برگزار می‌کنند. آخرین طرح پیش فروش سایپا مربوط به محصولات زامیاد است که از 4 اردیبهشت ماه شروع شده و هم‌چنان ادامه دارد. در این طرح خودرو نیسان دیزل قابل خریداری است. زمان تحویل این خودرو 60 روز تعیین شده است. قیمت تمام شده نیسان در این طرح حدود 560 میلیون تومان است.

بیشتر بخوانید:

آریاک سفر

قوانین قبلی ثبت نام خودرو در این طرح نیز برقرار است. بر این اساس متقاضی باید حداقل 18 سال داشته باشد. داشتن گواهینامه رانندگی برای ثبت نام در طرح الزامی است. همچنین فرد نباید پلاک فعال ثبت شده به نام خود داشته باشد. به علاوه متقاضی نباید طی 4 سال گذشته ثبت نام و صدور فاکتور در دو شرکت سایپا و ایران خودرو داشته باشد.

 

فروش محصولات سایپا در طرح یکپارچه عرضه خودرو

علاوه بر طرح پیش‌فروش، محصولات سایپا در سامانه یکپارچه عرضه خودرو نیز قابل خریداری است. اولین مرحله از این طرح در اسفند 1401 برگزار و نتایج آن در 29 فروردین ماه اعلام شد. ثبت‌نام دومین مرحله از این طرح 16 اردیبهشت ماه شروع خواهد شد. سایپا در مرحله اول خودروهای ساینا اس، کوییک اس، آر و معمولی و شاهین جی  را عرضه کرد.

انتهای پیام

مرتبط با : زامیادسایپا
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز