اجاره گران‌ترین خودروهای خارجی و داخلی در ایران + جدول روز قیمت اجاره 5 اردیبهشت 1402

اجاره خودرو-کاماپرس

اجاره ماشین معمولا یک کار طاقت فرسا محسوب می‌شود. بعد از یک ایراد فنی که برای ماشین شما پیش می‌آید احتمالا مجبور به رزرو خودرو باشید. اما اگر آن‌ را به عنوان فرصتی برای پذیرایی از خود با کمی تجمل بیشتر بپذیرید، اجاره خودرو می‌تواند امری لذت بخش باشد.

به گزارش کاماپرس، بسیاری از افراد به رزرو خودرویی می‌پردازند که شبیه ماشینی است که به طور معمول رانندگی می‌کنند. با اجاره خودروهای لوکس قادر هستید از تمام آپشن‌ها و هجوم آدرنالین ناشی از رانندگی با این اتومبیل‌های مدرن، لذت ببرید. در ادامه کاماپرس به شرایط اجاره خودروهای لوکس در ایران در کافه رنت می‌پردازد.

شرایط اجاره بی ام و 330

بی ام و از شهرت بی‌نظیری در صنعت خودروسازی برخوردار است. این کمپانی در سراسر جهان در بین برندهای لوکس که وسایل نقلیه با فناوری پیشرفته، مهندسی دقیق و عملکرد بالا تولید می‌کنند به عنوان یک رهبر، اعتبار جهانی به دست آورده است. رانندگی با بی ام و 330 به عنوان یک خودرو اسپرت جمع و جور هم راننده و هم سرنشینان را به وجد می‌آورد. اجاره بی ام و 330 در کافه رنت با سه نوع بیمه پایه، طلایی و الماس امکان‌پذیر است. تمامی خودروها از شرایط بیمه پایه برخوردار هستند. جهت بیمه طلایی و الماس به ترتیب پرداخت 230 و 350 هزار تومان الزامی است. کافه رنت این خودرو را به عنوان ماشین عروس نیز اجاره می‌دهد. در این شرایط بازه زمانی اجاره بی ام و از 9 صبح تا 12 شب است. بابت هر ساعت بیشتر و در صورت خروج از تهران مبلغی مازاد دریافت می‌شود.

لذت رانندگی با اجاره بنز E280

کمپانی مرسدس بنز در کنار سایر برندهای لوکس خودرو، محبوبیت و شهرت زیادی در جهان دارد. بنز E280 یک مدل پرفروش در سراسر دنیا است. این خودرو در ایران طرفداران خاص خود را دارد. شش سیلندر، با حجم 3000 سی سی و توانایی تولید 231 اسب بخار ویژگی‌های بارز بنز E280 است. این اتومبیل لوکس تحت پوشش بیمه بدنه است. اجاره بنز توسط کافه رنت اکنون در پایتخت و اطراف تهران میسر است. شرایط بیمه جهت اجاره خودروهای لوکس در ایران همانند دیگر اتومبیل‌های لوکس است.

کافه رنت

شرکت کهن گشت آراد با نام تجاری کافه رنت از سال 1393 به اجاره خودروهای لوکس در ایران ، دبی و استانبول می‌پردازد. این مجموعه در بسیاری از شهرها انواع خودروها را در اختیار اجاره‌کنندگان قرار می‌دهد. رزرو ون، اتوبوس و خودروهای تشریفاتی با راننده یا بدون آن از دیگر خدمات کافه رنت است.

آریاک سفر

جدول زیر شامل هزینه اجاره خودروهای لوکس در ایران می‌شود:

انتهای پیام

مرتبط با : اجاره خودرو کافه رنت
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز