آغاز پیش فروش ساینا اس دوگانه سوز از فردا

با اینکه قرار بود پیش‌فروش سایپا برای متقاضیان عادی و مادران از امروز دوم اسفندماه آغاز شود، شروع ثبت‌نام این طرح به روز چهارشنبه سوم اسفندماه موکول شد.

به گزارش کاماپرس، در این طرح جدید سایپا که از ساعت 9 صبح روز چهارشنبه 3 اسفندماه آغاز می‌شود، ساینا اس دوگانه سوز و سه مدل کوییک برای متقاضیان عادی و مادران ارائه خواهد شد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

مبلغ پیش‌پرداخت ساینا اس دوگانه سوز در این طرح 114 میلیون و 250 هزارتومان تعیین شده که این خودرو طی آذر تا اسفند 1402 تحویل متقاضیان خواهد شد.

کوییک جی ایکس، کوییک آر اتوماتیک و کوییک آر جی ایکس سه خودرو دیگر عرضه شده در این طرح هستند که میزان پیش‌پرداخت هر کدام به ترتیب 112 میلیون و 650 هزارتومان، 148 میلیون و 675 هزارتومان و 117 میلیون و 623 هزارتومان است. این سه مدل خودرو طی آبان تا اسفند 1402 تحویل داده می‌شود.

راز آسمان پایتخت

میزان سود مشارکت در این طرح به موعد تحویل بستگی دارد؛ اگر خودرو در آبان تا دی ماه 1402 تحویل داده شود 14 درصد و اگر در بهمن و اسفند 1402 تحویل داده شود 16 درصد خواهد بود.

گفتنی است قیمت خودرو براساس قیمت روز در زمان تحویل مندرج در قرارداد مشتریان خواهد بود.

ثبت‌نام متقاضیان عادی در این طرح نیازمند افتتاح حساب وکالتی و واریز 110 میلیون تومان وجه در آن خواهد بود.

افراد دارای شرایط ثبت‌نام در این طرح پیش فروش سایپا می‌توانند از ساعت 9 صبح روز چهارشنبه 3 اسفندماه با مراجعه به سایت فروش این خودروسازی برای پیش‌خرید خودرو موردنظر اقدام کنند.

بیشتر بخوانید:

انتهای پیام

مرتبط با : سایپا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

2 دیدگاه برای “آغاز پیش فروش ساینا اس دوگانه سوز از فردا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز