شرایط خرید اقتصادی پژو 207 از بورس کالا

لست سکند

براساس اطلاعیه جدید بورس کالا قرار است در تاریخ دوم اسفندماه خودرو پژو 207 دستی از طریق این بازار عرضه شود.

به گزارش کاماپرس، ایران خودرو در تاریخ دوم اسفندماه 10 هزار نسخه خودرو پژو 207 دستی را با قیمت پایه 185 میلیون و 500 هزارتومان در بورس کالا عرضه خواهد کرد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

متقاضیان برای ثبت سفارش خودرو پژو 207 دستی تا ساعت 17 روز دوشنبه یکم اسفندماه مهلت دارند که باید 100 درصد قیمت پایه را به عنوان پیش‌پرداخت بپردازند.

مالیات و عوارض برای این طرح 15 درصد ارزش معامله و هزینه ثابت حدود 4 میلیون و 372 هزارتومان خواهد بود. موعد تحویل این محصول به خریداران 31 خرداد 1402 اعلام شده است.

راز آسمان پایتخت

در این مرحله فروش، خودرو پژو 207 دستی در رنگ‌های سبز کله‌غازی، مشکی متالیک ‌آبنوس، قهوه‌ای نسکافه‌ای، آبی اقیانوسی متالیک، خاکستری متالیک، نقره‌ای تیتانیوم، قرمز 2 پوششه و آبی کاسپین ارائه خواهد شد.

خرید 207 دستی از بورس کالا نیازمند چه شرایطی است؟

در این طرح فقط افراد حقیقی می‌توانند ثبت‌نام کنند و افراد حقوقی مجاز به ثبت‌نام نخواهند بود. اگر فردی در عرضه‌های قبلی یا از ابتدای سال 98 تاکنون موفق به خرید خودرو شده باشد، امکان ثبت سفارش در این طرح را ندارد. حداقل سن خریداران باید 18 سال تمام باشد و هر کدملی مجاز به یکبار ثبت سفارش بر روی کدهای عرضه شده است.

خرید خودرو پژو 207 دستی از بورس کالا در چه صورتی به صرفه خواهد بود؟

براساس گزارش منتشر شده در سیگنال، با توجه به مالیات 15 درصدی و مبلغ 4 میلیون و 372 هزارتومان برای هزینه‌های جانبی و خواب پول 4 ماهه که حدود 40 میلیون تومان خواهد شد، نهایت قیمت منطقی برای ثبت سفارش خرید خودرو پژو 207 دنده‌ای از بورس کالا 470 میلیون تومان است. در حال حاضر قیمت خودرو پژو 207 دنده‌ای فرمان هیدرولیک در بازار حدود 590 میلیون تومان است که اگر سفارش‌دهندگان بیش از 470 میلیون تومان ثبت سفارش کنند، متضرر خواهند شد.

بیشتر بخوانید:

انتهای پیام

مرتبط با : ایران خودروبورس کالای ایران
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز