آغاز پیش فروش دنا و پژو 206 سقف شیشه‌ای

ایران خودرو برخی محصولات خود از جمله دنا و پژو 206 را به صورت پیش فروش برای متقاضیان ارائه کرده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار خودرو، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، ایران خودرو محصولاتی همچون پژو 206، پژو 207، پژو پارس، سورن پلاس و دنا را به صورت پیش فروش از امروز 25 تیرماه تا روز دوشنبه 27 تیرماه کرده است.

در همین زمینه بخوانید:

در این طرح که موعد تحویل محصولات بهمن و اسفند 1401 خواهد بود؛ پژو 206 تیپ 3 هاچ بک با سقف شیشه ای در رنگ‌های آبی کاسپین، خاکستری، سفید، قرمز دو پوششه، گیلاسی، مشکی و نقره‌ای ارائه شده که متقاضیان برای این محصول باید علی‌الحساب 72 میلیون و 600 هزارتومان بپردازند.

آریاک سفر

مبلغ تعیین شده برای پیش پرداخت پژو 207 دستی با سقف شیشه‌ای 94 میلیون و 600 هزارتومان است که این محصول در رنگ‌های آبی کاسپین، خاکستری، سفید، قرمز دو پوششه، مشکی و تقره‌ای عرضه شده. البته پژو 207 اتوماتیک 6 سرعته سقف قرمز با موتور تی یو 5 پی نیز در این پیش فروش وجود دارد که پیش پرداخت آن 127 میلیون و 500 هزارتومان است و در رنگ‌های سفید سقف قرمز و مشکی سقف قرمز ارائه شده.

پژو پارس سال سفارشی ای ال ایکس با موتور ایکس یو 7 پی و پژو پارس سال سفارشی با موتور ایکس یو 7 پی نیز در این پیش فروش قرار دارند که رنگ‌های ارائه شده آن خاکستری، سفید و مشکی است و متقاضیان برای هرکدام باید به ترتیب 83 میلیون و 600 هزارتومان و 74 میلیون و 100 هزارتومان بپردازند.

پیش پرداخت سورن پلاس در این طرح 97 میلیون و 400 هزارتومان تعیین شده که متقاضیان این محصول می‌توانند از میان رنگ‌های آبی کبود، خاکستری متال، سفید و مشکی انتخاب کنند.

دو محصول دیگر در این پیش فروش دنا پلاس توربوشارژ دستی با گیربکس 6 سرعته و فرمان برقی و دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک هستند که به ترتیب برای این دو محصول 144 میلیون و 300 هزارتومان و 159 میلیون و 300 هزارتومان پیش‌پرداخت تعیین شده است.

انتهای پیام

مرتبط با : ایران خودرو
نرم افزار حسابداری
همراه مکانیک-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
آریاک سفر
آسیاتک
ایمالز
آیرومارت-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز