فروش فوق العاده پژو پارس و چهار محصول دیگر ایران خودرو

لست سکند

فروش فوق العاده محصولات ایران خودرو از امروز در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو آغاز شد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار خودرو، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، ایران خودرو پنج محصول خود را در قالب طرح فروش فوق العاده از امروز 25 تیرماه آغاز کرده که به مدت 72 ساعت ادامه خواهد داشت.

متقاضیان خرید پژو 206 تیپ 2 می‌توانند از میان رنگ‌های آبی کاسپین، خاکستری، سفید، قرمز دو پوششه، گیلاسی، مشکی و نقره‌ای انتخاب کنند که این محصول با قیمت 150 میلیون و 175 هزار و 400 تومان عرضه شده است.

خریداران پژو پارس سال باید مبلغی معادل 165 میلیون و 694 هزار و 100 تومان بپردازند که این محصول در رنگ‌های سفید، مشکی و خاکستری ارائه می‌شود.

راز آسمان پایتخت

در این طرح فروش فوق العاده پژو 207 آی اتوماتیک 6 سرعته سقف قرمز با موتور تی یو 5 پی نیز عرضه شده که قیمت مصوب فروش آن 318 میلیون و 608 هزارتومان است. ایران خودرو این محصول را برای متقاضیان در دو رنگ سفید سقف قرمز و مشکی سقف قرمز ارائه کرده است.

خریداران تارا اتوماتیک که می‌توانند از میان رنگ‌های آبی رویال، آبی کبود، خاکستری، سفید، مشکی آبنوس و نقره‌ای رنگ محصول خود را انتخاب کنند باید مبلغی معادل 415 میلیون و 786 هزار و 400 تومان بپردازند.

در این طرح همچنین دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک نیز ارائه شده که قیمت اعلام شده برای آن 398 میلیون و 229 هزار و 500 تومان است و رنگ‌های ارائه شده برای آن شامل آبی کبود، خاکستری، سفید، مشکی و نقره‌ای می‌شود.

لازم به ذکر است که محصولات این طرح ایران خودرو طی 3 ماه تحویل خریداران خواهد شد.

انتهای پیام

مرتبط با : ایران خودرو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “فروش فوق العاده پژو پارس و چهار محصول دیگر ایران خودرو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز