آغاز پیش فروش بلیط های نوروزی اتوبوس

لست سکند

پیش‌فروش بلیط‌های نوروزی اتوبوس از فردا یکم اسفندماه آغاز خواهد شد.

به گزارش کاماپرس، با نزدیکی به ایام عید نوروز پیش‌فروش بلیط‌های اتوبوس 24 اسفند تا 15 فروردین ماه از فردا آغاز می‎شود که متقاضیان می‌توانند برای خریداری اقدام کنند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گفته مدیرکل حمل‌ونقل مسافر سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، طرح نوروزی از 24 اسفند تا 15 فرودین ماه ادامه خواهد داشت که پیش‌فروش بلیط‌های نوروزی از اول اسفندماه به صورت اینترنتی آغاز می‌شود.

باقر جوان افزود: از هفتم اسفندماه مسافران می‌توانند به صورت همزمان چه به صورت اینترنتی و چه به صورت حضوری برای خریداری بلیط از پایانه‌های مسافربری اقدام کنند.

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

جوان ادامه داد: 85 تا 100 درصد ظرفیت صندلی‌‌ها به صورت اینترنی عرضه می‌شود تا مسافران برای خرید حضوری و مراجعه به پایانه‌ها با مشکل روبرو نشوند.

براساس گزارش منتشر شده در ایسنا، احتمال افزایش 15 درصدی تقاضای مسافران برای خرید بلیط وجود خواهد داشت که حداکثر ظرفیت صندلی‌ها از طریق پیش‌فروش ارائه می‌شود.

دلیل خرید بلیط اتوبوس زودتر قبل از نوروز

دلیل خرید بلیط اتوبوس زودتر قبل از نوروز، عمدتاً به دلیل شلوغی فصل نوروز و تقاضای بالا برای حمل و نقل است. با نزدیک شدن به فصل نوروز، تعداد مسافران که می‌خواهند سفر کنند، بسیار زیاد می شود و در نتیجه بلیط ها به سرعت فروش خود را پیدا می کنند.

بنابراین خرید بلیط اتوبوس زودتر به شما کمک می کند تا بتوانید بهترین انتخاب را برای خود انجام دهید و بلیط مناسب را با قیمت بهتری بخرید. همچنین با خرید زودتر بلیط، می توانید از این مزیت هم بهره ببرید که جای خالی جای شما را در اتوبوس گرفته و نیازی به انتظار در ایستگاه نباشد.

به علاوه، خرید زودتر بلیط می‌تواند به شما اطمینان بدهد که برای سفر مورد نظر خود و در زمان مشخص، بلیط رزرو کرده‌اید و نیازی به انجام رزرو در لحظه نداشته باشید که ممکن است در این صورت قیمت بلیط بیشتر باشد و یا حتی بلیط برای شما در دسترس نباشد.

انتهای پیام

مرتبط با : مستر بلیط
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز