آغاز پرداخت تسهیلات 100 میلیونی بدون ضامن در بانک مهر ایران + جزییات شرایط دریافت

لست سکند

بانک قرض الحسنه مهر ایران مطابق دستور وزیر اقتصاد و دولت، از یازدهم بهمن ماه پرداخت وام بدون ضامن را برای آسایش بیشتر مشتریان خود اجرایی کرد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام‌های بانکی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، بانک مهر ایران در حال حاضر پرداخت وام بدون ضامن را در دستور کار خود قرار داده است.

همچنین این مجموعه ابلاغیه پرداخت این نوع وام را هم در وبسایت بانک درج کرده تا افرادی که مایل به آگاهی بیشتر هستند، قواعد و دستورالعمل ذکر شده را مطالعه کنند.

این بخشنامه دهم بهمن ماه در وبسایت این مجموعه درج و درون آن لینک‌هایی برای شکایات مردم هم قرارداده شده است. لازم به ذکر است افرادی امکان دریافت این وام را دارند که حساب حقوق و دستمزد ایشان در یکی از شعبه‌های بانک قرض الحسنه مهر ایران باشد.

راز آسمان پایتخت

اخبار مرتبط را بخوانید:

بنابراین اشخاصی که مایل به دریافت وام بدون ضامن از بانک مهر ایران هستند، نیازی به افتتاح حساب سپرده ندارند. در واقع این اشخاص باید حقوق خود را از بانک مهر ایران دریافت کنند تا امکان اعتبارسنجی و سنجش توان بازپرداخت تسهیلات آن‌ها در کوتاه‌ترین زمان وجود داشته باشد.

چه افرادی امکان دریافت وام بدون ضامن را از بانک مهر ایران دارند؟

طبق اعلام روابط عمومی بانک مهر ایران، کلیه کارکنان شاغل، بازنشستگان و مستمری بگیران بخش‌های اجرایی دولتی اعم از وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها، شرکت‌های دولتی و… و همچنین نهادهای عمومی غیردولتی و دیگر شرکت‌های معتبر بخش خصوصی، امکان درخواست این نوع تسهیلات را دارند. فقط به شرط اینکه حساب حقوق و دستمزدشان در بانک قرض الحسنه مهر ایران باشد.

اشخاص ذکرشده در صورت داشتن رتبه اعتباری مناسب، آ، بی یا سی، و ارائه نامه کسر از حقوق، سفته یا چک به علاوه قرارداد لازم الاجرا و همچنین داشتن توانایی بازپرداخت مناسب می‌توانند نسبت به دریافت تسهیلات اقدام کنند.

مرتبط با : بانک قرض الحسنه مهر ایران
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

3 دیدگاه برای “آغاز پرداخت تسهیلات 100 میلیونی بدون ضامن در بانک مهر ایران + جزییات شرایط دریافت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز