پرداخت وام بدون ضامن به زنان

لست سکند

انسیه خزعلی، معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده، در نشست با اقشار مختلف زنان گیلان بیان کرده که این بخش در تلاش است تا زمینه‌های پرداخت وام بدون ضامن را برای زنان سرپرست خانوار فراهم کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام‌های بانکی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، خزعلی در نشست با اقشار مختلف زنان گیلان اعلام کرد: توانمندسازی بانوان، طرح بیمه زنان سرپرست خانوار، دورکاری مادران شاغل، تسهیلات فرزندآوری، ارتقای علمی، فکری، روحی و اجتماعی زنان از مهم‌ترین برنامه‌های دولت سیزدهم است. به همین سبب این بخش می‌خواهد شرایط دریافت آسان وام بدون ضامن را برای زنان سرپرست خانوار به وجود آورد. به نظر معاون رئیس جمهور، مدیریت و سرمایه گذاری در حوزه زنان و خانواده باید هدفمند و دارای برنامه ریزی درست باشد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

به گفته خزعلی، در حال حاضر تسهیلات 50 میلیون تومانی به زنان سرپرست خانوار یا بانوان بدسرپرست به منظور ایجاد اشتغال‌های پایدار پرداخت می‌شود. اما اکنون تلاش می‌شود مبلغ این وام به 100 میلیون تومان افزیش پیدا کند و ضامنی در این خصوص اخذ نشود. البته این مسیر از طریق کارآفرینان و با حمایت و نظارت امور زنان و خانواده در حال انجام است.

لازم به ذکر است طرح پرداخت وام بدون ضامن یا کم ضامن برای زنان سرپرست خانوار بعد از سفرهای استانی در برخی مناطق اجرایی شده و تلاش می‌شود، در سراسر کشور هم به اجرا برسد.

دیگر تصمیمات کلان دولت برای بهبود شرایط بانوان

خزعلی در این نشست از دیگر تصمیمات دولت برای زنان هم گفت؛ وی بیان کرد که دولت با در نظر گرفتن حدود شرع برای حضور زنان در ورزشگاه‌ها و دیگر اماکن تصمیمات کلانی گرفته و انتظار می‌رود به طور کامل اجرایی شود. در پی این تصمیم، چند روز گذشته بخشی از زنان برای بازی ایران و عراق در ورزشگاه آزادی حضور پیدا کردند.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز