آغاز فروش 7 محصول ایران خودرو به سه گروه متقاضی

لست سکند

فروش 7 محصول ایران خودرو در قالب دو طرح فروش فوق‌العاده و پیش‌فروش آغاز شده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار خودرو، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، در جدیدترین فروش ایران خودرو دو محصول به صورت فروش فوق‌العاده و پنج محصول به صورت پیش‌فروش برای متقاضیان عادی، طرح حمایت از خانواده و طرح نوسازی از امروز 19 آبان ماه ارائه شده که تا 23 آبان ماه ادامه خواهد داشت.

محصولات ارائه شده در طرح فروش فوق‌العاده ایران خودرو

در جدیدترین طرح فروش فوق‌العاده ایران‌خودرو دو محصول سورن پلاس با رنگ‌های سفید، مشکی، خاکستری‌متال و آبی کبود همچنین پژو پارس سال سفارشی با موتور ایکس یو 7 پی در رنگ‌های سفید، مشکی و خاکستری عرضه شده که به ترتیب قیمتی معادل 261 میلیون و 422 هزارتومان و 209 میلیون و 125 هزارتومان دارند.

این دو خودرو ارائه شده در طرح فروش فوق‌العاده طی 3 ماه تحویل مشتریان خواهد شد.

راز آسمان پایتخت

کدام محصولات به صورت پیش‌فروش یکساله عرضه شده‌اند؟

همچنین در طرح پیش‌فروش ایران خودرو تارا دستی و تارا اتوماتیک با رنگ‌های آبی رویال، آبی کبود، خاکستری، مشکی آبنوس و نقره‌ای ارائه شده‌اند که پیش‌پرداخت آن‌ها به ترتیب 118 میلیون تومان و 166 میلیون تومان است.

پربازدیدترین ویدیوهای امروز:

برای دنا پلاس توربورشارژ دستی با گیربکس 6 سرعته و فرمان برقی با رنگ‌های خاکستری، سفید و مشکی پیش‌پرداختی معادل 144 میلیون و 500 هزارتومان و برای دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک  در رنگ‌های خاکستری، سفید، مشکی آبنوس، نقره‌ای و نقره‌ای تیتانیوم پیش‌پرداختی معادل 159 میلیون و 500 هزارتومان تعیین شده است.

رانا پلاس نیز دیگر خودرو عرضه شده در این طرح پیش‌فروش است که متقاضیان برای پیش‌خرید آن باید مبلغی معادل 86 میلیون تومان به عنوان پش‌پرداخت بپردازند و می‌توانند این خودرو را از میان رنگ‌های خاکستری، سفید، مشکی و نقره‌ای انتخاب کنند.

موعد تحویل این خودروها از سوی ایران خودرو آبان ماه 1402 اعلام شده است.

متقاضیان می‌توانند طی زمان اعلام شده از سوی ایران خودرو با مراجعه به سایت فروش اینترنتی این شرکت نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند که مشتریان نهایی حداکثر سه روز پس از پایان مهلت ثبت‌نام از طریق قرعه‌کشی اعلام خواهند شد.

انتهای پیام

مرتبط با : ایران خودرو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

4 دیدگاه برای “آغاز فروش 7 محصول ایران خودرو به سه گروه متقاضی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز