آغاز عرضه جتا وی اس 5 و 2 خودرو وارداتی دیگر در سامانه یکپارچه

عرضه ۳ خودرو وارداتی دیگر در سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی از امروز آغاز شده و تا جمعه دوم دی ماه ادامه خواهد داشت. این خودروها شامل جتا VS 5، جتا VS 7 و زوتی است.

به گزارش کاماپرس، بر اساس اطلاعیه شماره ۷ سامانه یکپارچه خودرو وارداتی برای متقاضیان به ترتیب اولویت زیر از امروز چهارشنبه ۲۹ آذر ۱۴۰۲ تا ساعت ۲۳:۵۹ دقیقه روز جمعه اول دی ماه ۱۴۰۲ در دستور است. هیچ گونه ثبت نام جدید در این دوره انجام نخواهد شد و عدم واریز وجه تا 5 روز به منزله انصراف از طرح خواهد بود.

اولویت اول با همه متقاضیان سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی است که با وجود مشخص شدن اولویت تا کنون دعوتنامه دریافت نکرده‌اند.

اولویت دوم، همه متقاضیان سامانه یکپارچه خودروهای داخلی هستند که در مرحله اول ثبت‌نام کرده‌اند و موعد اخیر خودروهای آن‌ها پیش از این در فصول عادی و یا سال ۱۴۰۳ تعیین شده است و تا کنون قراردادی منعقد نکرده و به حساب شرکت‌های خودروساز وجهی واریز نکرده‌اند. با همین شرایط اولیت سوم با متقاضیانی خواهد بود که در مرحله دوم ثبت نام کرده‌اند.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

متقاضیانی که در این طرح ثبت‌نام می‌کنند به صورت سیستمی انصراف ایشان از طرح در سامانه خودروی داخلی یا وارداتی ثبت خواهد شد. در صورت تخصیص خودرو نیز اولویت‌های اعلامی قبل ایشان بلا اثر شده و از کلیه سامانه‌های مذکور حذف می‌شوند. در صورت عدم تحویل خودرو اولویت قبلی در سامانه قبل به قوت خود باقی خواهد بود.

با توجه به اینکه نوع فروش به صورت قطعی است، شرکت‌های واردکننده باید مطابق آئین‌نامه اجرایی قانون حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان خودرو، حداکثر ظرف یک ماه پس از تکمیل وجه به تحویل خودرو با قیمت قطعی اقدام نمایند. این شرکت‌ها در صورت تأخیر در تحویل یا انصراف از خرید و قراردادهای مذکور طبق آیین نامه فوق جریمه خواهند شد.

به نقل از اقتصاد نیوز، اطلاعات همه متقاضیان مرتبط با این طرح حسب ماده ۱۹ آئین‌نامه اجرایی ماده ۱۴ الحاقی قانون مبارزه با پولشویی و طرح مالیات بر عایدی سرمایه در اختیار نهادهای ذی‌ربط قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز