آغاز ثبت نام مسکن ملی رئیسی از فردا

ثبت نام طرح مسکن ملی رئیسی برای همه مستاجران و مسکن اولی ها از روز چهارشنبه، 28 مهر آغاز می‌شود و ثبت نام کنندگان به ترتیب اولویت، خانه‌های خود را دریافت خواهند کرد.

به گزارش کاماپرس، چندی پیش مجلس شورای اسلامی، طرح ساخت سالانه یک میلیون مسکن را به قانون تبدیل کرد و حالا، دولت رئیسی موظف است که این قانون را اجرا کند. اگرچه هنوز جزئیات قیمت مسکن رئیسی اعلام نشده اما پیش از این قرار بود هر متر واحد مسکونی در طرح جهش مسکن متری دو میلیون و ۷۵۰ هزار تومان باشد.

اما واجدین شرایط دریافت این خانه‌ها چه کسانی هستند؟ ثبت نام چه شرایطی دارد؟

اولویت ثبت نام طرح جهش تولید مسکن

به گفته محمدرضا رضایی کوچی، رئیس کمیسیون عمران مجلس، به نقل از تجارت نیوز، سامانه‌ای که برای ثبت نام مسکن رئیسی طراحی شده است، محدودیت زمانی ندارد، یعنی همه مشمولان زمان کافی برای نام‌نویسی خواهند داشت. اما نکته قابل توجه این است که این طرح تنها برای مستاجران و افراد فاقد مسکن است و افراد دیگر را شامل نمی‌شود.

علاوه بر آن، زنان مجرد بالای 35 سال نیز به عنوان سرپرست خانوار در نظر گرفته می‌شوند و می‌توانند در این طرح ثبت نام کنند. اما هنوز شرایط خاصی برای ثبت نام مردان مجرد اعلام نشده است. احتمالا بعدا شرایط سنی برای این افراد نیز اعلام می‌شود.

آریاک سفر

پیش از این گفته شده بود که متقاضیان طرح جهش مسکن باید پنج سال در شهر مورد تقاضا سکونت کرده باشند اما اکنون گمان می‌رود این شرط کنار گذاشته و شرایط آسان‌تر شود.

گفتنی است که افرادی که در طرح مسکن ملی نام‌نویسی کرده بودند و هنوز مسکنی دریافت نکرده‌اند هم مشمول این طرح جدید می‌شوند اما نیازی نیست در سامانه جدید ثبت نام کنند، درخواست آن‌ها محفوظ است و مشمول طرح جدید جهش مسکن خواهد شد.

حال باید منتظر ماند تا فردا سامانه طرح جهش مسکن یا همان سامانه ثبت نام مسکن رئیسی رونمایی شود تا جزئیات بیشتری در دسترس قرار بگیرد.

نرم افزار حسابداری
آیرومارت-کاماپرس
ایمالز
کاراپلاس-کاماپرس
آریاک سفر
آسیاتک
همراه مکانیک-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

4 دیدگاه برای “آغاز ثبت نام مسکن ملی رئیسی از فردا

  1. چنگیز میهمی گفته:

    سلام. لطفاً اون پنج سال سابقه سکونت شهر را حذف کنید. مستاجر هر کجا باشد، بالاخره مستاجره، و آوارس. ولی یه جا خونه داشته باشه، دیگه همانجا ساکن میشود. نمونش خودمم، برای اینکه نتونستم تهران مستاجری کنم بعد از ۷سال، برگشتم شهرستان. حالا تکلیفم چیه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز