10 شغل پردرآمد در ایتالیا در سال 2023

لست سکند

ایتالیا هشتمین اقتصاد برتر جهان و چهارمین اقتصاد برتر اروپا پس از آلمان، بریتانیا و فرانسه است. بخش کشاورزی، تولید، خودروسازی، صنعت خدمات، مد و بخش گردشگری سهم عمده‌ای در تولید ناخالص داخلی ایتالیا دارند. ایتالیا سومین ذخایر بزرگ طلا در دنیا را دارد. از سوی دیگر، نعمت نور خورشید و کیفیت زندگی بالا، از ایتالیا کشوری مهاجرپذیر ساخته‌اند.

کاماپرس در ادامه 10 شغل پردرآمد در ایتالیا را در سال 2023 معرفی می‌کند؛

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس و به نقل از فوربس، ایتالیا در فهرست 30 کشور برتر دنیا برای داد و ستد و تجارت قرار دارد. اخیراً، سازمان ملل گزارشی با نام «سهولت انجام تجارت در ایتالیا» منتشر کرده است. طبق این گزارش، ایتالیا با امتیاز 72.56 از 100 در رتبه 51 قرار گرفته است. این بدان معناست که راه اندازی کسب و کار در ایتالیا در مقایسه با سال‌های گذشته چندان دشوار نیست.

1- کسب و کارهای مدیتیشن

رویکرد کلی نگر در غرب به طور گسترده‌ای مورد استقبال قرار می‌گیرد. از آنجا که ساکنان ایتالیا با استرس‌های کاری یا تحصیلی زیادی روبه‌رو هستند، در کلاس‌های یوگا و ریکی ثبت نام می‌کنند تا از هیاهوی زندگی دور بمانند. به همین خاطر، افتتاح یک آکادمی کلاس یوگا در ایتالیا یک ایده تجاری خوب و عاقلانه است. بدون شک، پس از چند ماه، افراد زیادی در کلاس‌های شما ثبت نام خواهند کرد و به یک درآمد قابل توجه خواهید رسید.

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

2- ارائه خدمات دستیار مجازی

شرکت‌های ایتالیایی بخش عمده‌ای از کارهای تجاری و مشتری‌یابی خود را در فضای مجازی انجام می‌دهند. فضای مجازی یکی از ابزارهای قابل اعتماد برای کسب و کارهای اتیالیایی به شمار می‌رود. از سوی دیگر، اکثر شرکت‌های ایتالیایی فرصت ندارند امور مجازی خود را به تنهایی مدیریت کنند. به همین خاطر، مدیریت اکانت‌های رسانه‌های اجتماعی برای شرکت‌های ایتالیایی یک ایده مناسب محسوب می‌شود که ارزش امتحان کردن را دارد.

3- تولید عطر

کسب و کار تولید عطر یکی دیگر از مشاغل کاربردی و سودآوری است که می‌توان با موفقیت در ایتالیا راه اندازی و اجرا کرد. برای شروع کار، نیاز به سرمایه‌ی زیادی نیست. در صورتی که درآمد خوبی در مقیاس کوچک کسب کنید، بعد از گذشت مدت زمان اندک می‌توانید کسب و کارتان را توسعه دهید. در صورت برنامه‌ریزی مناسب، می‌توان به درآمدی دائم و پرسود رسید.

4- راهنمای تورهای گردشگری

یکی از بهترین ایده‌ها برای شروع یک کسب و کار در ایتالیا، راهنمایی تورهای گردشگری است. کشور سرسبز ایتالیا مملوء از دریاچه، ساحل و کوه‌هایی است که همه ساله، گردشگران زیادی از آن‌ها بازدید می‌کنند. برای اینکه متوجه شوید چه شرکت‌های مسافرتی در دسترس هستند، صرفاً یک مشاوره حقوقی و تجاری کم هزینه باید انجام بدهید.

5- آموزش و کوچینگ

مربیان و آموزش‌دهندگان در کشور ایتالیا و سایر کشورهای جهان بسیار مورد احترام قرار می‌گیرند. اگر در تدریس مباحث وابسته به کامپیوتر، شیمی، فیزیک، علوم و سایر موارد مشابه مهارت دارید، حتماً شانس خودتان را امتحان کنید.

6- کترینگ و سیستم غذای بیرون‌بر

خدمات غذایی یکی از پرطرفدارترین مشاغل در ایتالیا به شمار می‌روند. بسیاری از ایتالیایی‌ها به قدری مشغله ذهنی دارند که فرصت تهیه کردن غذا برای خود و اعضای خانواده‌شان را ندارند. خصوصاً اگر تازه کار هستید، می‌توانید در حوزه خدمات غذایی فعالیت کنید.

7- مد

تجارت مد در ایتالیا و خصوصاً در شهر رم و میلان بسیار پررونق است. همه ساله، هزاران نفر گردشگر در رویدادهایی شرکت می‌کنند که با مد ارتباط دارند. به علاوه، بومیان ایتالیا هم بینش مثبتی نسبت به مد دارند. شروع کردن کسب و کار وابسته مد و فشن هم کار سختی نیست.

8- شرکت کرایه اتومبیل خصوصی

بسیاری از مردم ایتالیا ترجیح می‌دهند از خدمات اجاره خودرو با یا بدون راننده خصوصی بهره ببرند. به عنوان مثال، کرایه خودرو برای اموری مثل ایاب و ذهاب فرودگاهی، عروسی یا حمل و نقل خصوصی یک روزه در ایتالیا بسیار شایع است. اگر خودروهای خوب و مشتری‌پسندی در اختیار دارید، حتماً این گزینه را در نظر داشته باشید. اگر می‌خواهید مشتری جذب کنید، در سایت‌های مثل Trip Advisor، Expedia یا Viator ثبت نام کنید و خدمات خود را در آنجا تبلیغ کنید. از سوی دیگر، اگر یک سایت تأسیس کنید و به خوبی و طبق اصول سئو به مدیریت آن بپردازید، در موتورهای جست‌وجو هم دیده خواهید شد.

9- رستوران و هتل

همانطور که پیش‌تر هم اشاره شد، مشاغل وابسته به گردشگری در ایتالیا بسیار پررونق هستند. صنعت رستوران‌داری و هتلداری هم از این قاعده مستثنی نیست. با میزان سرمایه‌ی متوسط هم می‌توانید این کسب و کار پردرآمد را آغاز کنید.

10- سالن‌های زیبایی و اسپا

اغلب مردم ایتالیا طرفداران پروپاقرص سالن‌های زیبایی و اسپا هستند. به همین خاطر، می‌توانید شانس‌تان را برای کسب و کار هم امتحان کنید.

مجموعه‌های اپلای من، پارس رادین، طینت، کوه نور در زمینه مهاجرت به ایتالیا فعالیت می‌کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : اپلای منپارس رادینطینتکوه نور
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز