آشنایی با کاربرد استنلس استیل در صنایع مختلف

کاربرد استنلس استیل-کاماپرس
تور لحظه آخری-کاماپرس

ورق استنلس استیل، یک مقطع فلزی با پایه آهنی است که مقدار کربن آن از دو درصد کمتر است. آلیاژهای موجود در ورق استنلس استیل موجب می‌شود تا سختی محصول افزایش یابد و قابلیت جوشکاری آن بهبود پیدا کند. به همین دلیل، عمده کاربرد استنلس استیل در صنعت خودروسازی، هواپیماسازی، کشتی‌سازی و صنعت لوازم خانگی است.

به گزارش کاماپرس، انواع اتصالات و محصولات استیل ضد زنگ یکی از ابزارهای حیاتی در خطوط لوله‌کشی گازها و سیالات در سراسر دنیا محسوب می‌شود. این اتصالات و محصولات به ما این امکان را می‌دهد تا از یک خط انتقال صاف به یک شبکه پر از انشعاب دست پیدا کنیم. بدون وجود چنین محصولاتی باید برای دسترسی به منبع آب یا گاز شهری یک لوله مستقیم از منبع به هر خانه وصل می‌کردیم. در ادامه، مشخصات، کاربرد و قیمت روز ورق استیل ارائه خواهد شد.

ویژگی‌ها و مزایای ورق استنلس استیل

ورق استنلس استیل را می‌توان بر اساس نوع آلیاژ به کار رفته در آن به انواع مختلفی تقسیم‌بندی کرد. ورق استیل 300 و 400 از انواع پرکاربرد این محصول به شمار می‌روند. این محصول به صورت شیت و رول به بازار عرضه می‌شوند.

قیمت روز ورق استیل استنلس-کاماپرس

ورق‌های استنلس استیل، سطح صاف و براقی دارند و ضد زنگ هستند. به علاوه، به دلیل استفاده از عنصر کروم در تولید آن، این ورق‌ها ضد اسید و نسوز هستند. قابل بازیافت بودن آنها کمک زیادی به محیط زیست می‌کند. به علاوه، این محصول قابلیت جوشکاری و ماندگاری زیادی دارد. برخی از گریدهای ورق استنلس استیل از شکل‌پذیری و انعطاف بالایی برخوردارند.

راز آسمان پایتخت

کاربردهای ورق استیل در صنایع

ورق استنلس استیل، رایج‌ترین فولاد ضد زنگ در صنایع مختلف است. این محصول برای ساخت پوشش سقف و بدنه آسانسور مورد استفاده قرار می‌گیرد. ساخت پمپ، لوازم خانگی، بدنه خودرو، کامیون، تانکر حمل مواد شیمیایی، سقف ساختمان و ساخت لوازم الکتریکی مانند ترانسفورماتورها از دیگر کاربردهای ورق استیل در صنایع مختلف است. این محصول در صنایع غذایی و پتروشیمی نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد.

ورق استنلس استیل علاوه بر آن که در برابر اکسیداسیون و محیط‌های اسیدی مقاومت دارد، در محیط‌های بازی، نمکی و شیمیایی نیز دوام بسیار بالایی دارد. این خاصیت باعث شده تا انواع اتصالات و محصولات استیل ضد زنگ در محیط‌های مختلف برای خطوط لوله‌کشی مورد استفاده قرار بگیرد. کاربرد اتصالات علاوه بر تغییر مسیر لوله کشی، ساخت انشعابات جدید، مسدود کردن انشعابات و همچنین تغییر سایز لوله‌ها نیز هست.

کاربرد استنلس استیل-کاماپرس

قیمت روز ورق استیل

مجموعه استیل رخ بیش از 15 سال سابقه فعالیت در زمینه بازرگانی ورق، لوله و پرفیل استنلس استیل را دارد. این مجموعه به چند دستگاه پیشرفته برش لیزر و خدمات تخصصی جوش و پرداخت با بالاترین کیفیت مجهز است.

در جدول زیر، قیمت روز ورق استیل صنعتی و دکوراتیو با ضخامت‌های مختلف و عرض 1000 از استیل رخ قابل مشاهده است؛

محصول قیمت بدون ارزش افزوده قیمت با تخفیف استیل رخ
رول ورق استیل صنعتی 304L مات ضخامت 4 159 هزار و 900 تومان 153 هزار و 500 تومان
رول ورق استیل صنعتی 304L مات ضخامت 5 159 هزار و 900 تومان 156 هزار و 700 تومان
رول ورق استیل صنعتی 304L مات ضخامت 6 159 هزار و 900 تومان 156 هزار و 700 تومان
رول ورق استیل صنعتی 304L مات ضخامت 8 159 هزار و 900 تومان 155 هزار و 100 تومان
رول ورق استیل صنعتی 304L مات ضخامت 10 159 هزار و 900 تومان 156 هزار و 700 تومان
رول ورق استیل دکوراتیو 430 براق ضخامت 0.7 101 هزار و 200 تومان
رول ورق استیل دکوراتیو 430 براق ضخامت 0.8 101 هزار و 200 تومان
رول ورق استیل دکوراتیو 430 براق ضخامت 1 264 هزار تومان

برای اطلاع از سایر قیمت‌ها، نحوه خرید، شرایط ارسال و… به وبسایت استیل رخ مراجعه کنید و یا با شماره 02166801920 تماس بگیرید.

انتهای پیام

مرتبط با : استیل رخ
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز