آشنایی با برندهای لوکس ساعت مچی مردانه ژاپنی

ساعت های لوکس ژاپنی-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

شاید شما هم افرادی را بشناسید که دارای کلکسیون متنوعی هستند. یکی از بهترین گزینه ها از دیرباز تا امروز برای نگهداری کلکسیون ساعت مچی بوده است. ساعت های لوکس برندهای تولید کننده امروزه نظر بسیاری از کلکسیونرها را جلب میکند. ساعت‌های مچی مردانه چه برای استفاده باشد و چه برای آنکه تنها کلکسیون مد نظر را جمع آوری نموده باشند، می‌تواند احساس بسیار خاصی را به افراد انتقال دهند. هر ساعت موجود از برند خاصی، دارای یک تاریخچه و یک داستان برای طراحی و تولید است. در این متن سعی داریم همه آنچه که باید در خصوص آشنایی با برندهای لوکس ساعت مچی ژاپنی در سال1402 بدانید را به شما عنوان نماییم.

ساعت های لوکس ژاپنی کدامند؟

آشنایی با برندهای لوکس ساعت مچی مردانه ژاپنی در سال1402

شما باید برای خرید بهترین هدیه برای عزیزانتان به دنبال بهترین ساعت های مچی لوکس موجود در بازار باشید. باید به شما عنوان کنیم بهترین برندها و لوکس‌ترین برندهای ساعت‌های مچی ژاپنی می‌توانند بهترین گزینه برای خرید هدیه باشند. از مهمترین این برندها می‌توانیم به برند سیکو،اورینت، سیتیزن، رومانسون و غیر اشاره کنیم. از میان برندهای عنوان شده برند معروف سیکو و اورینت دو برندی هستند که امروزه به دلیل قیمت‌های مناسب و همچنین لوکس بودن ساعت‌ها از طرفداران بسیار زیادی برخوردارند. از دیرباز تا به امروز ساعت‌های مچی ژاپنی به دلیل کیفیت بالا، دقت موتور، زیبایی در طراحی و موارد مختلف دیگر مانند منحصر به فرد بودن محصول توانسته اند نیاز بسیاری از مشتریان را برطرف کنند.

داستان برندهای لوکسی مانند سیکو را بدانید

زمانی که حرف از ساعت های لوکس مچی ژاپنی زده می‌شود نام سیکو میدرخشد. برند سیکو در سال 1881 توسط کارآفرین ۲۲ ساله به نام کانتورو هاتوری که فقط یک مغازه تعمیر ساعت معمولی در مرکز شهر توکیو داشت، افتتاح شد. او تلاش کرد تا ساعت‌های دیواری تولید کند. سیکو در ژاپنی به معنی نفیس و دقیق است. این برند ساعت‌هایی تولید میکند که نیازهای شما را برطرف نماید. رفته رفته و در سال 1956 این شرکت سعی کرد برای طراحی ساعت‌ها از دیهوک استفاده کند. این دستگاه‌ مقاومت ساعت در برابر ضربه را افزایش میدهد.

در سال‌ 2005 با اولین معرفی حرکت سیم پیچ اتوماتیک برای طراحی یک ساعت، سیکو نام خود را بار دیگر در جهان معرفی کرد. ساعت ساخته شده توسط این شرکت می‌تواند ذخیره ساز برق تا ۷۲ ساعت باشد. در سال 1998 این موضوع رونمایی شد اما حرکت اسپرین درایو بهبود یافت و بعدها سیکو توانست ذخیره انرژی را تا ۷۲ ساعت افزایش دهد. همچنین در سال 2005 سیکو توانست محصول را معرفی کند که با جنبش دائمی حرکت بدن شما برق و نیاز خود را تامین می‌کند. شما می‌توانید بدون هیچگونه باتری و یا سیستم برقی و تنها با فعالیت‌های بدن خودتان ساعت تان را شارژ کنید. زمانی که شما از ساعت استفاده می‌کنید و ساعت را به دستتان می‌بندید عقربه ها حرکت می‌کنند. زمانی که دیگر در دست شما نیست حرکتی از سوی ساعت مشاهده نخواهد شد.

راز آسمان پایتخت

ساعت های لوکس -کاماپرس

            ساعت برند لوکس اورینت

ویژگی­‌های برند سیکو چیست؟

تقویت هرچه بیشتر طراحی‌ها و جذابیت‌های منحصر به فرد برای دستیابی به مشتریان بیشتر و مخاطبان گسترده‌تر در طی دنیا سبب شد تا برند سیکو به عنوان یکی از برند های تولید کننده ساعت های مردانه لوکس ژاپنی در دنیا معرفی شود.  امروزه برند سیکو، گرند سیکو که یکی از برندهای مشتق برگرفته از همین برند می‌باشد را در دنیا داراست. شما می‌توانید ساعت‌های متنوع زنانه و مردانه را از این برند ژاپنی اصل خریداری کنید.

برنداورینت

ویژگی‌های برترین برندهای ساعت های لوکس ژاپنی مانند اورینت چیست؟

همانطور که اطلاعاتی در خصوص ساعت های لوکس ژاپنی مانند سیکو ذکر نمودیم، باید بیان کنیم که سال‌هاست اورینت مانند برند سیکو در بازار ساعت و مشتقات آن فعالیت درخشانی داشته است. وجود ویژگی‌های منحصر به فرد توانسته است ساعت‌های اورینت را طبق سنت‌های خاص شرکت اورینت به بازار عرضه نماید. اورینت تولید کننده ساعت‌هایی است که در عین ظاهر تجاری دارای ریشه‌های شرقی برای طراحی میباشند. اورینت یکی از برندهای ژاپنی برتر است که دارای تراشه‌های عالیست و از طرفی کیفیت و ظاهر منحصر به فرد این محصول توانسته است نیاز بسیاری از مشتریان را با دارا بودن قیمت مقرون به صرفه برطرف نماید. این شرکت ژاپنی یکی از محبوب ترین تولید کننده ساعت‌های مردانه مکانیکی در دنیاست.

اورینت و ساعت های لوکس و ویژه آن

معمولاً ساعت های لوکس مکانیکی تولید شده توسط این شرکت دارای قاب‌های فولادی و به شکل ضد زنگ هستند. طراحی‌ها در نمونه ساعت‌ها با یکدیگر متفاوت است. دلیل تنوع بسیار زیاد برند اورینت سبب شده است تا هر فردی با هر سلیقه‌ای بتواند برای خرید محصول خود از این شرکت اقدام کند. بسیاری از ساعت‌های تولید شده در شرکت اورینت مقاومت استفاده در حین شنا و استفاده در اعماق حدوداً ۵۰ متری آب را دارا می‌باشند. بند فلزی و معمولاً استفاده از سگک‌های نصب شده سه تایی با دکمه‌های فشاری و قفل‌های امنیتی سبب می‌شوند تا در هر شرایطی از ساعت‌های مچی اورینت استفاده کنید. اورینت یکی از شرکت‌های تولید کننده ساعت‌های مردانه مکانیکی خاص است. این شرکت سعی می‌کند از طبیعت و از موارد مختلف دیگری مانند حیوانات برای تولید و طراحی ساعت‌های خود الهام بگیرد.

ساعت های لوکس -کاماپرس

                                                                        آشنایی با برندهای لوکس ساعت مچی ژاپنی در سال1402

‌ساعت های لوکس، بهترین هدیه برای عزیزانتان در مناسبت‌های مختلف است

همانطور که عنوان کردیم ساعت های مردانه لوکس برندهای تولید کننده ژاپنی مانند سیکو و برندی مانند اورینت می‌تواند نیاز خود شما و حتی عزیزانتان را برطرف کند. با توجه به کیفیت بالا و عالی هر دو ساعت و همچنین طراحی‌های بی‌نظیر این ساعت‌ها می‌توانید بر اساس نظر و سلیقه خود برای خرید ساعت‌های مردانه برند ژاپنی لوکس اقدام کنید. همچنین می‌توانید برای خرید چنین ساعت‌هایی به عنوان هدیه اقدام نمایید و عزیزانتان را که علاقه بسیار زیادی برای داشتن کلکسیون ساعت دارند، سوپرایز کنید. تنها کافیست به بهترین سایت‌های فروشگاهی ساعت‌های سیکو و اورینت که نمایندگی اصلی چنین ساعت‌هایی می‌باشند، مراجعه نموده و برای خرید محصول اقدام کنید.

اطلاع از قیمت روز ساعت های سیکو و اورینت

برای اطلاع از قیمت روز ساعت های سیکو، اورینت و سایر برندهای ژاپنی به وب سایت گروه بین المللی پل کالا مرکز فروش و خدمات پس از فروش آن در ایران به آدرس https://www.polekala.com/ مراجعه نمائید.

انتهای پیام

مرتبط با : پل کالا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز