آشنایی با انواع وام های بانک صادرات

بانک صادرات در پرداخت تسهیلات همواره پیشگام بوده و براساس آخرین اخبار، از ابتدای سال جاری تا بیستم اردیبهشت ماه بالغ بر 13 هزار فقره تسهیلات حمایتی به ارزش 21 هزار میلیارد ریال پرداخت کرده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام‌های بانکی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، آمار مذکور درباره وام‌های پرداختی به بخش‌های مختلفی مثل ازدواج، اشتغال مولد و مسکن اقشار ویژه، حمایت از شرکت‌های دانش بنیان و … مربوط می‌شود. این بانک طرح‌های تسهیلاتی متنوعی دارد که افراد حقیقی و حقوقی واجد شرایط برای تامین کمبود نقدینگی خود می‌توانند از آن‌ها بهره ببرند. در همین راستا این گزارش به معرفی انواع وام بانک صادرات پرداخته است؛

اخبار مرتبط را بخوانید:

طرح کارا

بانک صادرات ایران به منظور حمایت از کسب و کارهای کوچک و برای تنوع بخشی به سبد محصولات خود در قالب طرحی به نام «کارا» تا سقف 2 میلیارد تومان به بنگاه‌های واجد شرایط وام اعطا می‌کند. در واقع این وام به اشخاص و بنگاه‌هایی تعلق می‌گیرد که نیروهای آن‌ها کمتر از 100 نفر باشند و در واقع جزو واحدهای تولیدی و خدماتی کوچک و متوسط محسوب شوند. این تسهیلات جزو وام‌های کم بهره است. براساس اعلام قبلی بانک، نرخ سود وام این طرح 7 درصد و مدت زمان بازپرداخت آن هم 24 ماه اعلام شده است.

آریاک سفر

وام ازدواج

این بانک یکی از بانک‌هایی است که به دستور بانک مرکزی، وام قرض الحسنه ازدواج پرداخت می‌کند. این وام قرض الحسنه 70 میلیون تومانی به زوج‌های واجد شرایط پرداخت می‌شود و گاهی تا 100 میلیون تومان برای هر یک از عروس و دامادها افزایش پیدا می‌کند. افراد متقاضی این تسهیلات باید در وبسایت بانک مرکزی ثبت نام داشته باشند.

همیاران سپهر

افرادی که برای خرید کالا کمبود نقدینگی دارند، می‌توانند از تسهیلات طرح «همیاران سپهر» بانک صادرات ایران استفاده کنند. این تسهیلات به صورت کارت اعتباری در اختیار مشتریان واجد شرایط قرار می‌گیرد. سود این تسهیلات برحسب مدت بازپرداخت تعیین می‌شود ولی سقف آن 18 درصد اعلام شده و حداکثر مدت زمان بازپرداخت آن هم 36 ماه است.

طرح 67

بانک صادرات ایران به منظور اعطا منابع مالی خود به مشتریانی که مایل هستند تا با استفاده از سپرده کوتاه مدت تسهیلات فوری دریافت کنند، طرح «67» را تبیین کرده است. مشتریان واجد شرایط با ارائه مدارک لازم می‌توانند تا 80 درصد میزان سپرده حساب خود تسهیلات دریافت کنند. سود این وام 6 درصد تعیین شده و سقف مدت زمان بازپرداخت آن هم 36 ماه است.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک صادرات
نرم افزار حسابداری
آریاک سفر
آیرومارت-کاماپرس
آسیاتک
کاراپلاس-کاماپرس
ایمالز
همراه مکانیک-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز