آشنایی با انواع وام های بانک رفاه

پرداخت وام، یکی از خدمات هر بانکی است که در شکل‌ها و قالب‌های مختلف انجام می‌گیرد. بانک‌ها برای اعطای تسهیلات به مشتریان واجد شرایط در قالب عقود اسلامی و متناسب با قوانین بانک مرکزی اقدامات لازم را انجام می‌دهند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام‌های بانکی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، بانک رفاه هم یکی از مجموعه‌هایی است که بر اساس منابع مالی موجود، عقود مجاز بانکداری و قوانین مربوطه، وام مورد نیاز را به متقاضیان پرداخت می‌کند. این بانک برای رفع نیازهای مالی مشتریان حقیقی و حقوقی خود انواع طرح‌ها را معرفی کرده است. در این گزارش طرح‌های مختلف بانک رفاه برای پرداخت وام به مشتریان واجد شرایط بررسی می‌شود؛

اخبار مرتبط را بخوانید:

طرح صرافان

بانک رفاه کارگران در راستای توسعه و تکمیل سبد خدمات خود، حضور فعال در بازار سرمایه و تعامل با فعالان این بازار، اقدام به ارائه خدماتی از قبیل صدور ضمانت نامه و پرداخت تسهیلات مرابحه به صرافان دارای مجوز فعالیت از بانک مرکزی ایران در قالب طرح «صرافان» می کند. این طرح تا مردادماه سال 1401 ادامه خواهد داشت.

آریاک سفر

طرح جهش مهر سلامت رفاه

این بانک در راستای حمایت از فعالان حوزه سلامت کشور، قدردانی از مساعی جامعه پزشکی با توجه به خدمات این قشر در شرایط همه گیری ویروس کرونا و توسعه و ارتقا بیش از پیش ارائه خدمات درمانی و بهداشتی در سطح کشور در قالب «طرح جهش مهر سلامت» به جامعه پزشکی کشور تسهیلات ارائه می‌دهد.

تمامی اعضای هیئت علمی فاقد پروانه مطب شاغل در مراکز درمانی، داروخانه‌ها، پرستاران شاغل در درمانگاه‌ها که دارای شماره نظام پرستاری از سازمان نظام پرستاری جمهوری اسلامی هستند و سایر کارکنان شاغل تمام وقت مراکز درمانی که دارای حساب نزد بانک رفاه بوده و یا مراکزی که نسبت به افتتاح حساب اقدام کرده‌اند، امکان استفاده از این تسهیلات را دارند.

طرح تجهیز سلامت رفاه

بانک رفاه به‌ منظور حمایت از حوزه سلامت، نظام بهداشت و درمان کشور در مقابله با شیوع گسترده ویروس کرونا و نیز تسهیل در تامین تجهیزات مورد نیاز این بخش از بازار و همچنین جلب حداکثری رضایت مشتریان در قالب «طرح تجهیز سلامت رفاه»، ویژه صنایع تولیدی و توزیعی در ارتباط با تجهیزات پزشکی، وام پرداخت می‌کند.

طرح راه رفاه

در راستای پیاده سازی استراتژی بازاریابی رابطه مند، بانک رفاه نسبت به طراحی و راه اندازی طرح امتیازی راه رفاه باشگاه مشتریان بانک با اهداف وفادارسازی مشتریان، پیشبرد فروش خدمات الکترونیکی و شناسایی نیازهای مشتریان نیز اقدام می‌کند.

طرح پیوند رفاه

دریافت تسهیلات، وام بانکی، به زوج‌های جوان جهت تأمین لوازم اولیه زندگی به منظور حمایت از تولید کنندگان و توزیع کنندگان داخلی به صورت طرح پیوند رفاه در بانک رفاه اتفاق می‌افتاد.

طرح رفاه دانا

این بانک به منظور کسب رضایت حداکثری بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی که از این بانک حقوق خود را دریافت می کنند، طرح تسهیلاتی “رفاه دانا” را ارائه داده است. در این طرح بازنشستگان می توانند تا اطلاع ثانوی، تسهیلات ارزان قیمت جهت خرید خدمات بیمه‌ای را از شرکت بیمه دانا، دریافت کنند.

طرح ثمر بانک رفاه کارگران

بانک رفاه به منظور تامین مالی مشتریان حقیقی دارای سپرده بلندمدت در این مجموعه، تسهیلات ارزان قیمت اعطا می‌کند. این طرح تا اردیبهشت ماه سال جاری برقرار است.

طرح نسخ الکترونیکی پزشکان

بانک رفاه به فعالان حوزه سلامت کشور بخش تامین اجتماعی، بیمه سلامت، نظام پزشکی، تامین اجتماعی نیروهای مسلح و بانک رفاه در راستای بهبود خدمات اعتباری این بخش، وامی در قالب طرح «نسخ الکترونیکی پزشکان» پرداخت می‌کند. این تسهیلات در اصل برای خرید کالای مورد نیاز پزشکان برای طرح مذکور از جمله کامپیوتر، لپ تاپ، تبلت و … است.

طرح اوج بانک رفاه

بانک رفاه کارگران با هدف حمایت و تامین مالی کسب و کارهای بهره‌ بردار از پایانه‌های فروشگاهی و درگاه پرداخت اینترنتی و تنوع‌ بخشی بیشتر به خدمات اعتباری، نسبت به پرداخت تسهیلات و جایزه به پذیرندگان پایانه‌های فروشگاهی این بانک در قالب طرح اوج اقدام کرده است. تمامی اشخاص حقیقی و حقوقی پذیرنده پایانه‌های فروشگاهی و دارندگان درگاه پرداخت اینترنتی بانک رفاه امکان استفاده از این وام را دارند.

طرح میز کارگزاری بانک رفاه

بانک رفاه در راستای هم ‌افزایی بیش از پیش بازار پول و سرمایه و بهره‌برداری متقابل این دو بازار از ظرفیت‌های یکدیگر، به‌منظور تامین مالی بنگاه‌های اقتصادی و به منظور توسعه اقتصادی کشور، به شرکت‌های کارگزاری فعال در بازار بورس اوراق بهادار در قالب بسته اعتباری میز کارگزاری، تسهیلات ارائه می‌دهد.

طرح بورس کالا و انرژی بانک رفاه

بانک رفاه کارگران در راستای توسعه مستمر و تکمیل سبد خدمات خود و همچنین حضور فعال و موثر در بازار بورس کالا و انرژی، اقدام به ارائه انواع خدمات اعتباری به فعالان در بورس‌های کالا و انرژی در قالب طرح بورس کالا و انرژی در شعب منتخب خود خدمات تسهیلاتی ارائه می‌دهد. خریداران و فروشندگان کالاها و محصولات عرضه شده در بورس کالا و انرژی امکان استفاده از این وام را دارند.

مرتبط با : بانک رفاه
نرم افزار حسابداری
آریاک سفر
کاراپلاس-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
آسیاتک
ایمالز
آیرومارت-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز