آزمون استخدامی تا دی ماه به تعویق افتاد

آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی به دلیل محدودیتهای جدید کرونا دوباره به تعویق افتاد.
به گزارش کاماپرس، تاریخ برگزاری هشتمین آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی کشور دوباره تغییر کرد. این آزمون قرار بود ۱۹ آبان ماه برگزار شود اما به دلیل اوج گیری بیماری کرونا و اجرای پروتکل های بهداشتی قرار شد ۶ و ۷ آذر ماه برگزار شود. اما بیماری کرونا و محدودیتهای جدید باز هم باعث شد آزمون استخدامی به تعویق بیفتد. قرار است این آزمون در روز‌های پنجشنبه ۱۱ دی و جمعه ۱۲ دی ۹۹ برگزار شود.

فاطمه زرین آمیزی، سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور درباره جزئیات برگزاری این آزمون می گوید:« متقاضیان برای اطلاع از جزئیات برگزاری آزمون استخدامی لازم است اطلاعیه سازمان سنجش را که در ۷ دی منتشر می‌شود مطالعه کنند. کارت ورود به جلسه این آزمون در تاریخ ۷ دی ۹۹ برای مشاهده و پرینت بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر می‌شود.»

به گفته سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور ثبت نام در هشتمین آزمون مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور سال ۱۳۹۹ از پنجشنبه، ۲۰ شهریور آغاز شد و جمعه، ۴ مهر ۹۹ به پایان رسید.

در مهلت اولیه ثبت نام ۵۰۳ هزار و ۲۹ نفر در این آزمون ثبت نام کردند و آمار داوطلبان شرکت کننده در فرصت مجدد ثبت نام به ۵۶۵ هزار و ۱۶۴ نفر رسید.

یک تغییر مهم در برگزاری آزمون استخدامی

آریاک سفر

بنا بر اعلام سازمان اداری و استخدامی کشور و با توجه به ماده واحده قانون اصلاح ماده (۴۴) قانون مدیریت خدمات کشوری (مصوبه مورخ ۱۶‏‏‏‏/۰۶‏‏‏‏/۱۳۹۹ مجلس شورای اسلامی‏) مصوبه شورای توسعه مدیریت و سرمایه انسانی در خصوص تعیین اولویت برای متقاضیان بومی شهرستانی (به استثنای شهرستان تهران و مراکز استان‌ها) در آزمون‌های مشترک دستگاه‌های اجرایی کشور اجرایی شد. بر اساس این بخشنامه به داوطلبان بومی شهرستانی برای استخدام در محل سکونت اولویت داده می شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان نمره کسب شده داوطلب بومی شهرستانی در آزمون کتبی مجموع وزن ۴۰ درصد برای حیطه عمومی و ۶۰ درصد برای حیطه تخصصی با ضریب یک و چهار دهم ۱/۴ محاسبه و ملاک عمل قرار می‌گیرد.
حد نصاب آزمون، کسب حداقل ۵۰ درصد نمره کسب شده نفر اول با ارزش وزنی ۴۰ درصد برای حیطه عمومی و ۶۰ درصد برای حیطه تخصصی در هر شغل- شهرستان در هر یک از دستگاه‌های اجرایی است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

نرم افزار حسابداری
همراه مکانیک-کاماپرس
ایمالز
آریاک سفر
آسیاتک
کاراپلاس-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز