آرنولد شوارتزنگر زیر تیغ جراحان قلب + عکس

آرنولد شوارتزنگر قهرمان اسبق پرورش اندام جهان و بازیگر نامدار هالیوودی برای دومین بار زیر تیغ جراحان قلب رفته است.

به گزارش کاماپرس، به نظر می رسد مشکلات جسمی قهرمانان سرشناس ورزش بدنسازی وارد مرحله تازه ای شده است.پیش تر نیز می دانستیم ورزش حرفه ای برای برخی ورزشکاران آسیب هایی به همراه دارد و اخیرا نیز رونی کولمن یکی از مشهورترین قهرمانان بدنسازی جهان از مشکلاتی که بر اثر آسیب دیدن مهره های کمر دیده است خبر داد و اظهار کرد مدتی است از راه رفتن ناتوان شده و ویلچرنشین شده است.

اکنون خبر رسیده است که مشکل قلبی گریبان گیر معروف ترین چهره بدنسازی جهان شده و او را به اتاق جراحی کشانده است.

بر اساس گزارش های منتشر شده در رسانه ها آرنولد شوارتزنگر ستاره سینمای هالیوود برای تعویض دریچه آئورت زیر تیغ جراحی رفته است.

بنا به اعلام خبرآنلاین، طی ۲ سال گذشته این دومین باری است که آرنولد شوارتزنگر برای عمل جراحی قلب در بیمارستان بستری می‌شود.

راز آسمان پایتخت

وی روز جمعه این خبر را اعلام و تصاویری از خود روی تخت بیمارستان منتشر کرد.هنوز مشخص نیست که عمل جراحی او چه زمانی صورت گرفته است.

ممنون برای یک دریچه آئورت جدید!

آرنولد با انتشار عکسی از خود بعد از جراحی نوشت: به لطف تیم پزشکی کلولند، حالا یک دریچه آئورت جدید دارم که می‌توانم با آن به زندگی ادامه دهم. اکنون احساس خوبی دارم و از دکترها و پرستارها ممنونم.

در سال ۲۰۱۸ آرنولد شوارتزنگر در لس آنجلس برای تعویض دریچه ریوی نیز زیر تیغ جراحی رفت. او در سال ۱۹۹۷ نیز این عمل را به دلیل نقص مادرزادی قلب انجام داده بود.

آرنولد که از سال ۲۰۰۳ تا ۲۰۱۱ فرماندار ایالت کالیفرنیا بود، سال گذشته با فیلم سینمایی «سرنوشت تاریک»، ششمین فیلم از مجموعه سینمایی ترمیناتور، نقش ماندگار خود را دوباره بازی کرد. این فیلم ۲۶۱ میلیون دلار در گیشه جهانی فروش داشت.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم روز ، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز