آدرس سایت اکسپو 2020 دبی چیست؟

سایت اکسپو 2020 دبی
لست سکند

هر شخص یا شرکتی که خواستار حضور در اکسپو 2020 دبی – بزرگترین رویداد و نمایشگاه فناورانه جهان – باشد می‌تواند با مراجعه به سایت رسمی این نمایشگاه اطلاعات جالب توجهی کسب کند.

به گزارش کاماپرس، تا آغاز بزرگ‌ترین و متفاوت‌ترین رویداد تجاری، فناوری و گردشگری امسال یعنی اکسپو 2020 دبی زمان زیادی باقی نمانده است. این نمایشگاه در مهرماه 1400 گشایش خواهد یافت و علاقه‌مندان پرشماری که خواستار حضور در این رویداد هستند از هم‌اکنون از طریق سایت‌ها، کانال‌ها و مسیرهای مختلف اطلاعات مرتبط با این نمایشگاه را پیگیری می‌کنند.

علاوه بر سایت رسمی اکسپو، هر کشور حاضر در این نمایشگاه – از جمله ایران – نیز سایتی مستقل به منظور آشنایی با این نمایشگاه راه‌اندازی کرده‌اند.

جزئیاتی از سایت رسمی اکسپو

سایت رسمی اکسپو به آدرس expo2020dubai.com بیش از 2 سال است که راه‌اندازی شده چرا که قرار بود این رویداد پائیز سال گذشته برگزار شود اما شیوع کرونا برگزاری اکسپو را یکسال به تاخیر انداخت. سایت رسمی نمایشگاه 5 بخش اصلی دارد که شامل؛

راز آسمان پایتخت

Understanding Expo (درک نمایشگاه)،

Experiences (تجربیات)،

Calendar (تقویم)،

Plan your visit (برای بازدید خود برنامه ریزی کنید)،

Tickets & Merchandise (بلیت نمایشگاه و کالا) و

News (اخبار) است.

ترجمه جمله و به عبارت دقیق‌تر شعاری که روی تم اصلی سایت رسمی اکسپو نقش بسته این است: بخشی از جادو باشید. به این ترتیب گردانندگان سایت اکسپو این نمایشگاه را رویدادی جادویی می‌دانند و از مشارکت‌کنندگان سراسر جهان دعوت می‌کنند که بخشی از این جادو باشند.

در واقع جادوی اکسپو چیزی فراتر از نمایش تازه‌ترین دستاوردهای علم و تکنولوژی است و حضور در این جادو به عنوان یک شرکت مستلزم آن است که کسب و کاری صاحب‌ایده باشید که محصول یا خدمتی فناورانه دارد و حضور در این جادو به عنوان یک بازدیدکننده نیز مستلزم علاقه‌مندی به حوزه‌های مختلف فناوری و گردشگری. البته برای حضور در این نمایشگاه باید مقررات ورود به امارات، اقامت و اخذ ویزا – برای بازدیدکنندگانی که از کشورهایی مثل ایران متقاضی حضور در این نمایشگاه هستند و برای ورود به دبی باید ویزا بگیرند – نیز در نظر داشته باشید و برای این موارد برنامه‌ریزی کنید.

جزئیاتی از سایت اکسپو ایران

سایت اختصاصی اکسپو در ایران نیز از حدود دو سال قبل به آدرس samexpo2020.com و به دو زبان فارسی و انگلیسی راه‌اندازی شده است. در قسمت بالای این سایت لوگوی اتاق بازرگانی، صنایع و معادن ایران، لوگوی اتاق بازرگانی ایران و امارات، لوگوی شرکت نمایشگاه های بین‌المللی تهران و لوگوی اتحادیه صادرکنندگان فرآورده‌های نفت، گاز و پتروشیمی ایران به چشم می‌خورد که حکایت از حمایت این تشکل‌ها و شرکت‌ها از پایون ایران در اکسپو است.

این سایت از بخش‌هایی شامل؛ اکسپو دبی (شرح رویداد، موضوع اکسپو 2020 دبی، کشورهای حاضر در مناطق سه گانه اکسپو 2020 و …)،

پاویون کشورهای شرکت‌کننده،

برخی از اسپانسرهای سایر کشورها،

اخبار

و گالری تشکیل شده است.

در بخش دیگری از این سایت بودجه برخی کشورهای حاضر در اکسپو ۲۰۲۰ دبی به میلیون درهم درج شده است. برای مثال عربستان سعودی 300 میلیون درهم، آلمان 120 میلیون درهم و کشور آذربایجان 65 میلیون درهم بودجه به این رویداد تخصیص داده‌اند.

تم اصلی سایت اختصاصی اکسپو در ایران نمایی از محل برگزاری این نمایشگاه در شب است. بر روی این تصویر نیز یک تایمر تعبیه شده که زمان باقیمانده تا افتتاح اکسپو 2020 دبی را نشان می‌دهد.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز