آخرین وضعیت پرواز در فرودگاه های کشور / سرانجام بلیت های لغوشده

عضو هیات مدیره و راهبر فرودگاه مهرآباد از بازگشت پروازهای فروگاه‌های بین‌المللی امام و مهرآباد به حالت عادی خبر داد.

به گزارش کاماپرس، ابراهیم مرادی با بیان اینکه بر اساس دستورالعمل ابلاغی سازمان هواپیمایی کشوری کلیه محدودیت‌های پروازی مهرآباد لغو شده است، گفت: از ساعت ۰۵:۳۰ صبح فرایند پذیرش مسافر در این فرودگاه آغاز شده و  این رفع تعلیق شامل تمامی فرودگاه‌های مذکور در پیام‌های قبلی هوانوردی نیز می‌شود.

وضعیت پروازهای فرودگاه امام

در همین رابطه روابط عمومی شهر فرودگاهی امام نیز اعلام کرد: از ۶ صبح امروز دوشنبه ۲۷ فروردین پروازهای شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) به حالت عادی برگشته است. در همین راستا، مسافران برای دریافت بلیت جایگزین پروازهای باطل شده می‌توانند به مرکز پاسخگویی شرکت هواپیمایی مربوطه یا پشتیبانی آن تماس بگیرند.

اطلاعیه شرکت هواپیمایی هما

گفتنی است، مسافران شرکت هواپیمایی ایران ایر نیز در روز دوشنبه ۲۷ فروردین، با توجه به تغییر برنامه پروازهای این شرکت باید قبل از رفتن به فرودگاه امام (ره) با مرکز پاسخگویی هما تماس بگیرند.

بیشتر بخوانید:

سرانجام بلیت های لغو شده

بر اساس بخشنامه سازمان هواپیمایی کشوری، وجه بلیت آندسته از مسافرانی که پرواز آنها به دلیل شرایط غیرمترقبه لغو شده باید بدون کسر جریمه استرداد شود.

راز آسمان پایتخت
همچنین بلیت آندسته از مسافرانی که پرواز آن‌ها به دلیل شرایط موجود باطل اعلام شده اما مسافر از انجام پرواز انصراف نداده و می‌خواهد مسافرت در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام شود، باید با توجه به ظرفیت خالی صندلی پرواز و اولویت بندی مسافر، بدون دریافت هزینه اضافه، در همان کابین بلیت خریداری شده، رزرو و صادر شود. گفتنی است، سازمان هواپیمایی کشوری برای انتقال هرچه سریع‌تر مسافران در مسیرهای داخلی و خارجی نسبت به صدور مجوزهای پروازی فوق‌العاده اقدام می‌کند.در همین راستا اعلام شده، وجه بلیت مسافرانی که زمان پروازشان تا پایان روز جمعه 31 فروردین بوده و مسافر به هر دلیل قصد انصراف از انجام پرواز را دارد، باید مطابق شرایط، بدون کسر جریمه استرداد شود.

شایان ذکر است که کلیه شرکت‌های هواپیمایی باید شرایط فوق را به اطلاع نمایندگی فروش بلیت خود و مسافران رسانده و در صورت تخلف از مفاد این بخشنامه با متخلفان برخورد می‌شود.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز