آخرین اخبار از لغو پرواز فرودگاه های ایران

تور لحظه آخری-کاماپرس
با توجه به هشدارهای صادر شده، پروازهای فرودگاه‌های مهرآباد، شیراز، اصفهان، بوشهر و فرودگاه‌های غرب کشور یعنی ایلام، تبریز، سنندج، اردبیل،  کرمانشاه، ارومیه، خرم‌آباد، اهواز، آبادان، همدان، شهرکرد و دزفول تا ساعت ۶ صبح فردا دوشنبه 27 فروردین لغو شد.

به گزارش کاماپرس، به دنبال تنش های اخیر، فرودگاه بین‌المللی مهرآباد از ساعت ۲ بامداد امروز یکشنبه پروازهای خود را باطل اعلام کرد. در همین راستا، فرودگاه مهرآباد در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که تمامی پروازها از مبدا و به مقصد مهرآباد تا ساعت ۶ صبح فردا ۲۷ فروردین باطل اعلام می‌شود.

به نقل از ایسنا، همچنین رضا کارگر مدیر روابط عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، بیان کرد: با توجه به نوتام صادرشده، لغو پروازهای فرودگاه‌های مهرآباد، شیراز، اصفهان، بوشهر، کرمان، ایلام، سنندج و چند فرودگاه‌ها دیگر در غرب کشور تا ساعت ۶ صبح فردا دوشنبه ۲۷ فروردین تمدید شد.

کارگر همچنین درباره بلیت افرادی که پروازشان لغو شده، گفت: در صورت باطل شدن پروازها روند به این صورت است که هزینه بلیت برگردانده می‌شود اما معمولا سعی می‌‌شود مسافران را با پروازهای فوق‌العاده جابه‌جا کنند که البته در شرایط کنونی وضعیت پروازها مشخص نیست.

راز آسمان پایتخت

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز