آخرین بوگاتی چنتودیچی از خط تولید بیرون آمد

لست سکند

کمپانی بوگاتی دهمین و آخرین نسخه از ابرماشین چنتودیچی را به مشتری اش تحویل داد. از این ابرماشین لوکس و 1578 اسب بخاری فقط 10 دستگاه ساخته شده است و همه این ده دستگاه حتی قبل از این که کمپانی بوگاتی از این محصول رونمایی بکند به فروش رفته است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، کمپانی بوگاتی وقت زیادی روی این خودرو خاص گذاشته و چیزی نزدیک به یک سال برای ساخت و پرداخت کابین داخلی هر دستگاه از آن صرف شده است. مدیر بوگاتی معتقد است این کمپانی دورانی که از سال 2018 با تولید بوگاتی Divo3 شروع شده بود را خاتمه می دهد ولی افسانه بوگاتی EB110 و بوگاتی چنتودیچی (Centodieci) برای همیشه بخشی از تاریخ این کمپانی باقی خواهند ماند.

کمپانی بوگاتی روی جزییات این خودرو خاص زیاد کار کرده است. بوگاتی چنتودیچی به رنگ سفید کوارتز است و بر روی بدنه تزییناتی از جنس فیبرکربن دارد. رنگ مورد علاقه این شرکت یعنی آبی روشن نیز به طور گسترده ای مورد استفاده قرار گرفته است. در داخل کابین نیز صندلی ها، تودوزی، پنل درب ها و روکش سقف به رنگ آبی روشن هستند.

راز آسمان پایتخت

کمپانی بوگاتی اعلام کرده است وقتی کار ساخت و تحویل این ده دستگاه چنتودیچی به پایان برسد، روی تولید و تکمیل سفارش های مربوط به بوگاتی شیرون تمرکز خواهد کرد. البته تولید بوگاتی شیرون چندی پیش خاتمه یافته ولی ظاهراً هنوز 100 سفارش از آن باقی مانده و تکمیل نشده است. به این ترتیب، کمپانی بوگاتی تا مدت ها پر مشغله خواهد بود.

پربازدیدترین مطالب را بخوانید و ببینید:

انتهای پیام

مرتبط با : بوگاتی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز