آجیل شب یلدا؛ معرفی بسته ‌های اقتصادی هفت مغز

آجیل-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

از هر چه بگذریم از آجیل شب یلدا نمی توان گذشت. این یکی از جمله هایی است که اکثر ایرانی ها روی آن تفاهم دارند. با این وجود، کیفیت آجیل در انتخاب آن نقش پر رنگی دارد که سایت های فروش اینترنتی آجیل  توانسته اند برای رفع این مسئله گام بردارند.

کاماپرس در ادامه به معرفی فروشگاه اینترنتی هفت مغز و بسته های اقتصادی آجیل آن می‌پردازد؛

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار صنایع غذایی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

هفت مغز برای شب یلدا بسته‌بندی‌های مخصوص ارائه می‌دهد. آجیل شیرین از محبوب‌ترین آجیل‌های شب یلدا است. این آجیل در بسته‌بندی‌های یک کیلوگرمی به مبلغ 598 هزار تومان به فروش می‌رسد.

آجیل‌های مخصوص شب یلدا ترکیبی از آجیل‌های شور و شیرین است. آجیل‌ شب یلدا ترکیبی از بادام، مغز پسته، مغز فندق، مغز گردو، انجیر خشک، باسلوق و قیصی است. این آجیل در بسته‌بندی‌های یک کیلوگرمی به قیمت 409 هزار تومان ارائه می‌شود.

راز آسمان پایتخت

آجیل مخلوط تبریز، آجیل چهارمغزی است که به آن تخمه کدو حلوایی شور و تخمه جابونی شور اضافه شده است. در این آجیل به جای مغز بادام ایرانی از بادام منقا استفاده می‌شود. آجیل مخلوط یکی از بسته‌های اقتصادی محسوب می‌شود. هیچ یک از آجیل‌های آن مغزشده نیستند. این بسته به مبلغ 451 هزار تومان به فروش می‎رسد.

بیشتر بخوانید:

آجیل-کاماپرس

آجیل مخلوط سفارشی، ترکیبی از مغزها و تخمه‌ها است که به صورت خام یا بوداده تولید می‌شوند. این آجیل از محبوب‌ترین آجیل‌ها برای سفارش‌های شب یلدا و نوروز است. قیمت این نوع آجیل در بسته‌های یک کیلویی 530 هزار تومان است.

آجیل چهارمغز ترکیب پسته، فندوق، بادام هندی و بادام درختی است و از معروف‌ترین آجیل‎های مصرفی برای شب یلدا است. این آجیل به قیمت 616 هزار تومان به فروش می‌رسد.

آجیل‌های پنج مغز ویژه یکی از پرطرفدارترین محصولات است. اگر به چهار مغز شور مغز گردو اضافه شود، به آن آجیل پنج مغز ویژه گفته می‌شود. آجیل‌های پنج مغز در به قیمت 650 هزار تومان به فروش می‌رسند.

انتهای پیام

مرتبط با : هفت مغز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز